FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Z myślą o wygodzie i potrzebach naszych Gości zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami. 

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami:
T: +48 22 456 80 00
E: rezerwacja@airporthotel.pl
FB: @AirportHotelOkecie

HOTEL

Czy mogę zjeść w hotelu śniadanie?

Pełna oferta śniadaniowa, włącznie z daniami ze stacji live cooking, serwowana jest w Restauracji Mirage  w godzinach 6:00-10:30. Ponadto, na zamówienie, posiłki mogą być dostarczone do pokoi hotelowych (Room Service 24 h) za dodatkową opłatą. Śniadanie może być również przygotowane w formie boksu, do odebrania o dowolnej porze w Recepcji, po wcześniejszym zamówieniu.

W zależności od oferty wybranej podczas rezerwacji śniadanie w formie bufetu jest wliczone w cenę noclegu lub płatne dodatkowo. Śniadanie można dokupić w każdym momencie. W ofercie:

  • śniadanie w formie bufetu – jesz, ile chcesz, w tym dania ze stacji live cooking, wybór wędlin i mięs, sery, jaja, kiełbaski, tosty, naleśniki, omlety, gofry, pieczywo wypiekane na miejscu, domowe konfitury, owoce i warzywa, kawa, herbata, świeżo wyciskane soki): 65 zł
  • śniadanie à la carte – dania i ceny zgodnie z kartą
  • śniadanie kontynentalne (gotowy zestaw śniadaniowy) – croissanty (3 szt.), dżem (2 smaki), miód, jabłko lub gruszka, sałatka owocowa, sok lub woda i kawa lub herbata do wyboru: 29 zł
Do której serwowane jest jedzenie?

 

Restauracja Polska, oferująca pełne spektrum kulinarne, jest czynna do godziny 23:00.
Do godziny 03:00 działa Aviator Bar & Lounge na 10 piętrze – w menu znajdują się lekkie przekąski oraz sycące dania gorące. Przez całą dobę dostępna jest również usługa Room Service. Dzwoniąc pod numer 040 można zamówić posiłki z dostawą do pokoju.

Czy jest możliwość wypożyczenia w hotelu rowerów? Czy trzeba wcześniej dokonywać rezerwacji?

Potwierdzamy możliwość wypożyczenia w hotelu rowerów. Wypożyczenie roweru odbywa się za pośrednictwem Recepcji, zgodnie z zapisami Regulaminu. Oddajemy do Państwa dyspozycji 20 rowerów miejskich – modele damskie i męskie. Opłata za wypożyczenie roweru to: 5 zł za rozpoczętą godzinę lub 25 zł za całą dobę. 

Czy po opłaceniu rezerwacji hotel będzie wymagał ode mnie dodatkowych płatności?

Opłaty przekraczające koszt dokonanej rezerwacji mogą wystąpić jedynie w przypadku skorzystania z usług dodatkowych (np.: mini bar, usługi wellness, pranie). Dla wygody korzystania z usług dodatkowych, mogą one być opłacone w chwili wymeldowania – w taki przypadku pobierany jest depozyt w wysokości 100 Eur.

Będę podróżować z wartościowymi przedmiotami – czy mogę przechować je bezpiecznie w pokoju?

Pokój Biznes oraz Apartament Biznes) posiadają sejf na wyposażeniu. W przypadku pozostałych typów pokoi: Comfort, Superior, Apartament, rekomendujemy złożenie wartościowych przedmiotów oraz gotówki w depozycie, w Recepcji hotelu.

Jestem w długiej podróży. Czy w hotelu jest pralnia?

Hotel świadczy usługi: prania wodnego, czyszczenia chemicznego oraz prasowania.

Usługi prania wodnego i prasowania świadczymy 7 dni w tygodniu, w godz. 8:00 – 21:00.  
Czyszczenie chemiczne przyjmujemy 3 dni w tygodniu: w poniedziałek, środę oraz piątek. Odzież po czyszczeniu chemicznym zwracamy w kolejnym dniu cyklu (czyli: odzież powierzona w poniedziałek będzie dostarczone w środę, itd.).

Usługa standardowa: 

  • Odzież oddana do prania przed godziną 9:00 zostanie zwrócona do pokoju tego samego dnia.
  • Odzież oddana do prania pomiędzy godziną 9:00 a 24:00 zostanie zwrócona do pokoju dnia następnego.

Usługa ekspresowa:  

  • Odzież oddana do prania zostanie zwrócona do pokoju w ciągu 5 godzin.

Cennik wymienionych usług jest dostępny w pokoju hotelowym.

Czy pokoje są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych?

Hotel dysponuje pokojami 1-osobowymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych. Opiekun osoby niepełnosprawnej, w miarę dostępności, może zostać zakwaterowany w najbliższym sąsiednim pokoju.

Mam alergię, czy ten hotel jest dla mnie?

Tak. Hotel jest przygotowany do obsługi Gości ze specjalnymi potrzebami w zakresie wrażliwości alergicznej. Materace, pościel oraz kosmetyki dostępne w łazienkach hotelowych spełniają kryteria antyalergiczne. Ponadto nasza gastronomia przygotowuje, na życzenie, posiłki wolne od określonych składników (alergenów). Prosimy o zgłaszanie obsłudze restauracji i barów swoich preferencji i wymagań dietetycznych – spełnimy je w miarę możliwości.  

W jakiej odległości od hotelu jest najbliższy bankomat?

By skorzystać z bankomatu, nie ma potrzeby opuszczać hotelu. Bankomat znajduje się na parterze, w budynku A, tuż obok Recepcji głównej.

Czy mogę w hotelu wymienić waluty?

Stanowisko wymiany walut znajduje się w recepcji głównej. Wymiany można dokonywać w zakresie walut obcych: euro, dolar oraz funt szterling (funt brytyjski) na złote polskie.

Zostawiłem coś w pokoju, w jaki sposób mogę odzyskać swoją własność.

Po stwierdzeniu, że zaginiony przedmiot został odnaleziony, może on być odesłany pocztą kurierską na wskazany adres. Następnego dnia po zaakceptowaniu przez Gościa kosztu wysyłki, przekażemy paczkę kurierowi. 

Będę podróżować z małym dzieckiem. Czy w hotelu są dostępne łóżeczka?

Tak, dysponujemy łóżeczkami szczebelkowymi dla małych dzieci. Na życzenie Gościa łóżeczko zostanie wstawione do pokoju. Zachęcamy do kontaktu Recepcją i poinformowania o takiej potrzebie najlepiej przed przyjazdem lub podczas zameldowania.

Czy w pokoju jest lodówka?

Pokoje hotelowe nie są wyposażone w lodówkę. Obecne w pokojach urządzenia chłodnicze pełnią rolę Mini Baru, który jest otwierany na życzenie Gościa. Zasady korzystania z Mini Baru zostały opisane w odpowiedzi na kolejne pytanie.

Czy w pokoju jest dostępny Mini Bar?

W każdym z naszych pokoi znajduje się Mini Bar. Produkty płatne są dodatkowo według cennika dostępnego w pokoju. Standardowo Mini Bary pozostają zamknięte. Chęć skorzystania z usługi należy zgłosić w Recepcji hotelu podczas zameldowania lub innym dogodnym momencie. Mini Bar jest otwierany przez obsługę hotelu na życzenie Gościa, co wymaga uiszczenia depozytu w kwocie 100 euro (ewentualnie jej równowartości) lub w formie preautoryzacji karty kredytowej w Recepcji Hotelu.

Czy w pokoju jest dostępny Internet?

Tak. Na terenie całego hotelu dostępny jest szybki, bezpłatny Internet Wi-Fi, o prędkości do 350 Mb/s,  bez limitu danych oraz bez limitu podłączonych urządzeń. Goście otrzymują hasło do Internetu podczas zameldowania, wraz z kluczem do pokoju.

Wyjeżdżam bardzo wcześnie rano i nie zdążę zjeść śniadania w restauracji. Co hotel może mi zaoferować?

W sytuacji wczesnego check-out zapraszamy do skorzystania z zestawu śniadaniowego na wynos (box w cenie 35 PLN/os.) lub skorzystania z usługi Room Service.

Zamówienia na boksy śniadaniowe prosimy kierować do Recepcji, do godz. 24:00 w noc poprzedzającą wyjazd. Box śniadaniowy zawiera:

  • dużą kanapkę typu sandwicz,
  • croissant lub słodką bułeczkę z nadzieniem,
  • jogurt owocowy,
  • świeży owoc,
  • wodę i sok pomarańczowy.

Śniadanie w ramach usługi Room Service dostarczymy do pokoju w godzinach 5:00 – 10:30, po uprzednim wypełnieniu karty śniadaniowej, która znajduje się w każdym pokoju. Wypełnioną kartę należy wywiesić na zewnętrznej klamce drzwi do pokoju (od strony korytarza) do godziny 04:00.  

Usługa Room Service, w ramach specjalnej karty, jest dostępna dla Gości przez 24 h. Za każde zamówienie dostarczone do pokoju doliczana jest dodatkowa opłata.

Czy w hotelu jest basen?

W hotelu nie ma basenu, jednocześnie zapraszamy Państwa do Centrum Wellness, które oferuje 37 zabiegów, w tym: saunę suchą, orientalną łaźnię parową z aromaterapią, orientalną łaźnię błotną – Rasul, jacuzzi, prysznic wrażeń, strefę wypoczynku ze ścianą solną, masaże i zabiegi pielęgnacyjne. Centrum Wellness jest czynne codziennie w godz. 16-22. Szczegóły oferty: https://airporthotel.pl/spa/centrum-wellness. Zapraszamy.

Czy recepcja jest czynna również w nocy?

Nasza Recepcja jest do Państwa dyspozycji 24 h, bez przerw, co umożliwia zakwaterowanie i wymeldowanie, kontakt i rozwiązywanie kwestii zgłaszanych przez Gości na bieżąco.

O której godzinie muszę się zameldować i wymeldować z hotelu?

Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 12:00 dnia następnego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej za dodatkową opłatą i w zależności od dostępności pokoi. W sprawie przedłużenia doby hotelowej prosimy o kontakt z Recepcją.

Od której godziny mogę zjeść śniadanie w restauracji?

Pełna oferta śniadaniowa, włącznie z daniami ze stacji live cooking, serwowana jest w Restauracji Mirage  w godzinach 6:00-10:30. Ponadto, na zamówienie, posiłki mogą być dostarczone do pokoi hotelowych (Room Service 24 h) za dodatkową opłatą. Śniadanie może być również przygotowane w formie boksu, do odebrania o dowolnej porze w Recepcji, po wcześniejszym zamówieniu.

W zależności od oferty wybranej podczas rezerwacji śniadanie w formie bufetu jest wliczone w cenę noclegu lub płatne dodatkowo. Śniadanie można dokupić w każdym momencie. W ofercie:

  • śniadanie w formie bufetu – jesz, ile chcesz, w tym dania ze stacji live cooking, wybór wędlin i mięs, sery, jaja, kiełbaski, tosty, naleśniki, omlety, gofry, pieczywo wypiekane na miejscu, domowe konfitury, owoce i warzywa, kawa, herbata, świeżo wyciskane soki): 65 zł
  • śniadanie a'la carte – dania i ceny zgodnie z kartą
  • śniadanie kontynentalne (gotowy zestaw śniadaniowy) – croissanty (3 szt.), dżem (2 smaki), miód, jabłko lub gruszka, sałatka owocowa, sok lub woda i kawa lub herbata do wyboru: 29 zł
Czy w pokoju jest żelazko?

Żelazko jest elementem wyposażenia pokoi Superior, Business oraz apartamentów. W przypadku pokoi typu Comfort jest ono dostępne na życzenie poprzez kontakt z Recepcją hotelu.

Czy w hotelu jest przechowalnia bagażu?

Tak, w hotelu można przechować bagaż. Przechowalnia znajduje się przy Recepcji głównej. Usługę przechowania świadczymy Gościom Airport Hotel Okęcie. Jest ona dostępna codziennie, 24 h, bezpłatnie.

Czy hotel akceptuje zwierzęta?

Hotel za dodatkową opłatą akceptuje zwierzęta, za wyjątkiem gatunków uznawanych powszechnie za niebezpieczne. Po dokonaniu zgłoszenia w Recepcji zwierzę otrzymuje do pokoju posłanie oraz miskę. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 70 złotych za dobę. Cena dotyczy jednego zwierzęcia małych lub średnich rozmiarów.

Jak można się dostać z hotelu na lotnisko?

Airport Hotel Okęcie zapewnia Gościom bezpłatny transfer z hotelu do Lotniska Chopina oraz z lotniska do hotelu. Shuttle bus na lotnisko kursuje przez całą dobę. Odjeżdża sprzed wejścia głównego do hotelu co pół godziny.

Transfer z Lotniska Chopina do hotelu realizujemy także całodobowo, na wezwanie telefoniczne Gościa. W celu wezwania shuttle busa prosimy o kontakt z Recepcją: +48 22 456 80 00. Czas oczekiwania na lotnisku, na oznaczonym stanowisku Airport Hotel Okęcie, do 15 min. Dedykowane stanowisko znajduje się na poziomie Przylotów przy wejściu nr 2.

Czy w hotelu znajduje się parking?

Tak, oferujemy Gościom 220 płatnych, wyznaczonych miejsc parkingowych. Są one usytuowane w garażu podziemnym oraz na parkingu zewnętrznym. Wcześniejsza rezerwacja miejsc parkingowych nie jest konieczna. Samochód można zaparkować samodzielnie, zgodnie z własnymi preferencjami.  Opłata za parking jest naliczana podczas wymeldowania.

Ceny miejsc parkingowych:

  • garaż podziemny: pon. – pt.: 60,00 PLN/doba | sob. – ndz.: 40 PLN/doba
  • parking zewnętrzny: pon. – pt.: 40,00 PLN/doba | sob. – ndz.: 25 PLN/doba
Czy parking jest dodatkowo płatny?

Tak, parking jest dodatkowo płatny z rozróżnieniem na miejsce parkowania oraz taryfę tygodniową  oraz weekendową.

Cennik miejsc parkingowych:

  • garaż podziemny: pon. – pt.: 60,00 PLN/doba | sob. – ndz.: 40 PLN/doba
  • parking zewnętrzny: pon. – pt.: 40,00 PLN/doba | sob. – ndz.: 25 PLN/doba
Czy mogę wydrukować w hotelu bilet na samolot?

Tak. Udostępniamy Gościom stanowisko komputerowe, przy którym przez całą dobę bezpłatnie można wydrukować dokumenty podróży. Stanowisko jest zlokalizowane przy Recepcji głównej. Dokumenty można wysłać do druku ze swojej skrzynki mailowej i odebrać u pracownika Recepcji. 

Jak daleko jest z hotelu od lotniska im. Fryderyka Chopina?

Nasz hotel znajduje się 1200 m od Lotniska Chopina. Zapewniamy naszym Gościom bezpłatny dowóz hotelowym shuttle busem na trasie lotnisko – hotel, hotel – lotnisko. Czas dotarcia do hotelu samochodem to ok. 5 minut, piechotą – do 15 minut

Przyjadę do hotelu późnym popołudniem. W jaki sposób mogę zabezpieczyć moją rezerwację?

Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00. Jeżeli planujemy przyjazd do hotelu później niż o godz. 16:00, warto zagwarantować rezerwację, aby uniknąć skasowania jej przez system hotelowy.
Rezerwację można zagwarantować podając numer oraz datę ważności karty kredytowej lub dokonując przedpłaty na numer konta podany na stronie internetowej KONTAKT

 

Przyjadę do Warszawy pociągiem. W jaki sposób dostanę się do hotelu z dworca PKP?

Z Dworca Centralnego do Airport Hotel Okęcie dojeżdża autobus linii 175, a z Dworca Zachodniego – autobus linii 154. Z autobusu nr 175 należy wysiąść na przystanku Komitetu Obrony Robotników 01. Podróż autobusem linii 154 kończymy na przystanku Komitetu Obrony Robotników 04. Następnie należy przejść przez ulicę Żwirki i Wigury i udać się w kierunku ul. Cybernetyki i minąć Hotel Sangate Airport (po lewej stronie). Airport Hotel Okęcie będzie widoczny jako kolejny obiekt przy ul. Komitetu Obrony Robotników, w pobliżu ronda na styku ulic: Wirażowa / Cybernetyki. 

INFORMACJE PRAWNE

Regulamin rezerwacji usług noclegowych drogą elektroniczną

REGULAMIN REZERWACJI USŁUG NOCLEGOWYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (zwany dalej: „REGULAMINEM”)

  1. 1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
    1. 1.1. Niniejszy Regulamin określa rodzaj, zakres, warunki i zasady dokonywania, anulowania, zmiany i rozliczania rezerwacji w ramach świadczonej usługi drogą elektroniczną przez Usługodawcę (rozumianego zgodnie z definicją objętą treścią pkt 2 Regulaminu) na rzecz Klienta (rozumianego zgodnie z definicją objętą treścią pkt 2 Regulaminu).
    2. 1.2. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.1219 z dnia 24 czerwca 2017 z późn. zm.).
    3. 1.3. Usługodawca (rozumiany zgodnie z definicją objętą treścią pkt 2 Regulaminu) oświadcza, że jest uprawniony do pośredniczenia – na podstawie odrębnej umowy agencyjnej - w zawieraniu umów związanych z rezerwacją pokoi pomiędzy Obiektem a Klientem.
    4. 1.4. Treść Regulaminu jest udostępniania każdemu nieodpłatnie.
    5. 1.5. Regulamin jest dostępny w ramach systemu rezerwacji, na stronie internetowej poszczególnego Obiektu (rozumianego zgodnie z definicją objętą treścią pkt 2 Regulaminu).
    6. 1.6. Regulamin zostaje udostępniony w postaci pozwalającej na jego przechowywanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności (w formacie dokumentu HTML). Na żądanie Klienta, Usługodawca prześle Klientowi kopię regulaminu w formacie PDF na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej Klienta.
  2. 2. DEFINICJE
    1. 2.1. Następujące terminy użyte w Regulaminie będą miały znaczenie ustalone zgodnie z poniższymi definicjami:
      1. 2.1.1. Obiekt - podmiot, na rzecz którego Usługodawca działa (na podstawie odrębnej umowy) jako agent realizujący Usługi świadczone drogą elektroniczną, w tym Usługę opisaną poniżej;
      2. 2.1.2. Klient - oznacza każdą osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która spełnia wymagania opisane w Regulaminie i korzysta z Usługi, w szczególności dokonuje albo anuluje rezerwację w Systemie;
      3. 2.1.3. Regulamin - oznacza niniejszy Regulamin, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę;
      4. 2.1.4. Umowa - oznacza umowę świadczenia usługi rezerwacji pokoi, zawartą drogą elektroniczną, której przedmiotem jest świadczenie Usługi wskazanej w niniejszym Regulaminie;
      5. 2.1.5. Usługa - oznacza usługę rezerwacji pokoi w Obiekcie, świadczoną drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, polegającą na dokonywaniu, zmianie, bądź anulowaniu rezerwacji wybranego pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie oraz umożliwieniu dokonania płatności za rezerwację. Szczegółowy opis Usługi obejmuje pkt 3 niniejszego Regulaminu;
      6. 2.1.6. Usługodawca - oznacza spółkę Profitroom Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Roosevelta 9/3, 60-829 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego), pod numerem KRS 0000303746; NIP: 525-24-23-458; REGON: 141374990;
      7. 2.1.7. Usługa świadczona drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2007 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2017.1907 z dnia 12 października 2017 r. z późn. zm.);
      8. 2.1.8. System Teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2007 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2017.1907 z dnia 12 października 2017 r. z późn. zm.);
      9. 2.1.9. System – System rezerwacji Profitroom Booking Engine, będący własnością i obsługiwany przez Usługodawcę, umożliwiający Klientowi dokonywanie, zmianę bądź anulowanie rezerwacji wybranego pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie oraz dokonywanie płatności z tytułu rezerwacji; rodzaj Systemu Teleinformatycznego;
      10. 2.1.10. Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną lub wiadomości tekstowe (sms).
  3. 3. RODZAJ I ZAKRES USŁUGI
    1. 3.1. Na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu, Usługodawca świadczy drogą elektroniczną usługę dokonywania, zmiany bądź anulowania rezerwacji wybranego pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie oraz usługę dokonywania płatności z tytułu rezerwacji. Usługodawca nie zawiera na rzecz Obiektu umów świadczenia usług hotelowych, w szczególności Usługodawca nie jest zobowiązany do świadczenia innych usług, w tym wszelkich hotelowych, z wyjątkiem usług związanych z dokonaniem, zmianą bądź anulowaniem rezerwacji pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie. Przedmiotowe umowy zawierane są na warunkach określonych odrębnie przez Obiekt.
    2. 3.2. Warunkiem świadczenia Usługi jest:
      1. 3.2.1 zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja jego postanowień poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Usługodawcy;
      2. 3.2.2. złożenie poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Usługodawcy oświadczenia o:
        • prawdziwości danych przekazanych Usługodawcy;
        • wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych przekazanych Usługodawcy w celu świadczenia Usługi;
        • przyjęciu do wiadomości faktu dobrowolności podania danych oraz prawach przysługujących na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z dnia 28 czerwca 2016 r. z późn. zm.);
        • o wyborze płatności za rezerwację i ewentualnym wyborze faktury VAT, jeśli wymagają tego warunki cenowe Obiektu.
    3. 3.2.3. Świadczenie Usługi możliwe jest wyłącznie po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego w ramach Systemu Usługodawcy oraz po akceptacji niniejszego Regulaminu i złożeniu oświadczeń, o których mowa w pkt 3.2.2. Regulaminu.
    4. 3.2.4. Do korzystania z usług określonych w niniejszym Regulaminie, wymagane jest uzyskanie połączenia z siecią Internet oraz posiadanie czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
    5. 3.2.5. Korzystanie z Usługi jest dobrowolne.
    6. 3.2.6. Korzystanie z Usługi jest bezpłatne, przy czym może wiązać się z ponoszeniem przez Klienta kosztów wobec dostawcy sieci Internet, za co nie odpowiada Usługodawca.
  4. 4. REZERWACJA I JEJ ANULOWANIE
    1. 4.1. Do korzystania z Usługi konieczne jest posiadanie unikalnego adresu poczty elektronicznej oraz wypełnienie formularza rezerwacji udostępnionego w ramach Systemu Usługodawcy.
    2. 4.2. Rezerwacja przez Klienta obejmuje następujące kroki:
      1. 4.2.1. wybór usług hotelowych świadczonych przez Obiekt, w oparciu o podane w Systemie dane i informacje, w szczególności dostępność i cenę rezerwacji pokoju; podane w Systemie 4.2.2. ceny są cenami brutto i obejmują wyłącznie usługi wskazane jako jej składniki;
      2. 4.2.3. wprowadzenie przez Klienta wymaganych danych i informacji za pomocą formularza rezerwacji - w szczególności imienia i nazwiska, unikalnego adresu poczty elektronicznej e-mail oraz numeru telefonu - w ramach Systemu udostępnionego na stronie internetowej Obiektu;
      3. 4.2.4. potwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji Regulaminu oraz złożenie wymaganych oświadczeń. Niepotwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji treści Regulaminu oraz niezłożenie wymaganych oświadczeń powoduje uniemożliwienie kontynuowania procedury rezerwacji;
      4. 4.2.5. dokonanie płatności jeśli wymagają tego warunki cenowe Obiektu, na wybranych warunkach;
      5. po wpisaniu danych rezerwacyjnych i potwierdzeniu akceptacji Regulaminu, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość obejmującą kod i potwierdzenie rezerwacji wraz z warunkami płatności oraz zasadami jej zmiany bądź anulowania. Z momentem wysłania potwierdzenia, umowę rezerwacji uważa się za zawartą.
    3. 4.3. Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji w przypadku braku wolnych pokoi w Obiekcie. W takim przypadku, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość o braku możliwości dokonania rezerwacji.
    4. 4.4. Anulowanie rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
      1. 4.4.1. wybór opcji “Modyfikuj” w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie rezerwacji, o której mowa w pkt 4.2 lit. e Regulaminu;
      2. 4.4.2. wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce internetowej systemu do zarządzania rezerwacją. W systemie do zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję “Anuluj”, a następnie należy opisać przyczynę anulacji;
      3. 4.4.3. po dokonaniu anulowania rezerwacji, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji, a w razie anulowania bezkosztowego i dokonania wcześniej płatności za rezerwację, wpłacona kwota zostanie zwrócona Klientowi na rachunek, z którego dokonano płatności w ramach rezerwacji.
    5. 4.5. Zmiana rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
      1. 4.5.1. wybór opcji “Modyfikuj” w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie rezerwacji, o której mowa w pkt 4.2 lit. e Regulaminu;
      2. 4.5.2. wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce internetowej systemu do zarządzania rezerwacją. W systemie do zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję “Modyfikuj”, a następnie należy szczegółowo opisać prośbę o modyfikację;
      3. 4.5.3. po wysłaniu prośby o modyfikację, Obiekt skontaktuje się z gościem w celu poinformowania o statusie modyfikacji.
  5. 5. OBOWIĄZKI USŁUGODAWCY
    1. 5.1. W związku ze świadczeniem Usługi opisanej w niniejszym Regulaminie, Usługodawca zobowiązany jest do:
      1. 5.1. przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu;
      2. 5.2. świadczenia Usługi z należytą starannością.
    2. 5.2. W przypadku wystąpienia nieplanowanego braku dostępu do Usługi lub wskutek awarii uniemożliwiającej jej realizację, Usługodawca zobowiązany będzie do podjęcia z należytą starannością działań zmierzających do przywrócenia funkcjonalności Systemu. Usługodawca nie ponosi jednak odpowiedzialności za brak możliwości korzystania przez Klienta z Usługi oraz jakiekolwiek szkody Klienta spowodowanej brakiem dostępu do Systemu, awarią łączy telekomunikacyjnych, poza przypadkami gdy do takiego zdarzenia doszłoby z winy umyślnej Usługodawcy.
    3. 5.2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zablokowania adresu poczty elektronicznej Klienta, który naruszył postanowienia niniejszego Regulaminu lub przepisy prawa.
    4. 5.3. Usługodawca nie gwarantuje nieprzerwanego świadczenia Usługi. W szczególności Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwę w świadczeniu Usługi spowodowaną przyczynami technicznymi, konserwacyjnymi wobec Systemu oraz leżącymi po stronie Klienta lub podmiotu trzeciego.
  6. 6. OBOWIĄZKI KLIENTA
    1. 6.1. W związku z korzystaniem z Usługi, Klient zobowiązany jest do:
      1. 6.1.1 przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu;
      2. 6.1.2. przestrzegania wszelkich przepisów prawa, dobrych obyczajów oraz powszechnie obowiązujących zasad korzystania z sieci internetowej;
      3. 6.1.2. prawidłowego określenia danych Klienta, w tym w szczególności wymaganych w trakcie rezerwacji;
      4. 6.1.3. niezwłocznego informowania Usługodawcy o wszelkich ewentualnych naruszeniach bezpieczeństwa i problemach związanych z funkcjonowaniem lub korzystaniem z Usługi;
      5. 6.1.4. nieprowadzenia jakichkolwiek działań zagrażających bezpieczeństwu Systemu lub systemów komputerowych osób trzecich;
      6. 6.1.5. niewykorzystywania Systemu bezpośrednio lub pośrednio do prowadzenia jakichkolwiek działań sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami zasadami korzystania z internetu, lub naruszających prawa osób trzecich.
  7. 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
    1. 7.1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usługi wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych będących poza wpływem Usługodawcy.
    2. 7.2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z Usługi wynikający z błędów przy dokonaniu, zmianie bądź anulowaniu rezerwacji przez Klienta.
    3. 7.3. Klient ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność na zasadach ryzyka za wszelkie skutki oraz szkody powstałe po stronie Klienta, Usługodawcy lub innej osoby, związane lub wynikające z następujących zdarzeń:
      1. 7.3.1. naruszenia przez Klienta jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu;
      2. 7.3.1. niewłaściwego korzystania przez Klienta z Systemu, w szczególności korzystania z Systemu w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem lub instrukcjami przedstawionymi w ramach Regulaminu;
      3. 7.3.2. braku zabezpieczenia systemów informatycznych Klienta.
    4. 7.4. Usługodawca nie kontroluje, nie weryfikuje ani nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód wyrządzonych Klientowi lub osobie trzeciej w wyniku lub w związku z korzystaniem przez Klienta z Usługi, w szczególności Usługodawca nie odpowiada za szkody powstałe lub związane z:
      1. 7.4.1. zniszczeniem, uszkodzeniem, przerwami w działaniu Usługi lub jakiegokolwiek oprogramowania wykorzystywanego przez Klienta;
      2. 7.4.2. wprowadzeniem do systemu informatycznego Klienta jakiegokolwiek szkodliwego oprogramowania (np. wirusów) lub danych, w tym związanym ze zniszczeniem lub uszkodzeniem sprzętu lub oprogramowania Klienta.
    5. 7.5. Usługodawca nie będzie ponosił odpowiedzialności z tytułu szkód wyrządzonych Klientowi w związku z wadami (usterkami) Systemu, brakiem działania lub niewłaściwym działaniem, awariami, w tym brakiem możliwości korzystania lub błędnym działaniem Usługi spowodowanym brakiem działania lub nieprawidłowym działaniem (np. wadą, awarią) Systemu lub jakiegokolwiek jego elementu.
    6. 7.6. Żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane siłą wyższą.
    7. 7.7. Wyłączona zostaje odpowiedzialność Usługodawcy za szkodę w postaci utraconych korzyści Klienta.
    8. 7.8. Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności Usługodawcy nie mają zastosowania w przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają zastosowania do szkód wyrządzonych Klientowi umyślnie.
  8. 8. REKLAMACJE
    1. 8.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy.
    2. 8.2. Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi.
    3. 8.3. Reklamacje będą rozpatrywane na zasadzie pierwszeństwa zgłoszenia do Usługodawcy, na warunkach opisanych powyżej.
    4. 8.4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej podany przez niego w reklamacji lub adres korespondencyjny Klienta.
    5. 8.5. W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do Klienta do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji. W takim przypadku, termin, o którym mowa w pkt. 8.4 powyżej biegnie od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji przez Usługodawcę.
  9. 9. DANE OSOBOWE
    1. 9.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Koncept 2000 sp. z o.o., Komitetu Obrony Robotników 24, 02-148 Warszawa, z którym można się skontaktować przez e-mail: ado@airporthotel.pl
    2. 9.2. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do świadczenia Usługi.
    3. 9.3. Klientowi, którego dane dotyczą, przysługuje prawo:
      1. 9.3.1. dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia lub wycofania w każdej chwili (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej 9.3.2. podstawie przed jej wycofaniem);
      2. 9.3.3. żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym);
      3. 9.3.4. ograniczenia przetwarzania danych;
      4. 9.3.5. przenoszenia danych (o ile jest to technicznie możliwe);
      5. 9.3.6. wyrażenia sprzeciwu w przypadku stosowania zautomatyzowanego podejmowania decyzji (w tym profilowania);
      6. 9.3.7. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    4. 9.4. Przekazane przez Klienta dane osobowe będą przetwarzane w celu:
      1. 9.4.1. realizacji usług świadczonych przez Administratora na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
      2. 9.4.2. marketingu, w tym przesyłania informacji handlowych na adres poczty elektronicznej, jeżeli Klient wyraził na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej może być cofnięta poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail Administratora;
      3. 9.4.3. realizacji uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych w szczególnych przypadkach na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO np. windykacji, czy monitorowania wizyjnego ruchu na terenie Obiektu.
    5. 9.5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są umowy zawarte pomiędzy Klientem a Obiektem oraz właściwe przepisy prawa krajowego i unijnego w ramach których dochodzi do przetwarzania danych osobowych.
    6. 9.6. Dane osobowe Klienta przechowywane będą maksymalnie przez okres wynikający z przepisów Ordynacji podatkowej, przepisów ustawy o rachunkowości i innych powszechnie obowiązujących przepisów.
    7. 9.7. Dane osobowe Klienta nie będą przetwarzane poza obszarem EOG.
    8. 9.8. Administrator może korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, do celów marketingowych oraz dostosowania oferty.
    9. 9.9. Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych Usługodawcy. Odbiorcami danych osobowych mogą być także organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora danych (np. obsługa prawna, IT, marketingowa, księgowa oraz inne podmioty uczestniczące w realizacji Usługi).
    10. 9.10. Usługodawca oraz Administrator, oświadczają, że stosuje środki organizacyjne i techniczne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych.
    11. 9.11.  Usługodawca oraz Administrator nie ponoszą odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta nieprawdziwych lub błędnych danych, jeśli mimo dołożenia należytej staranności nie będzie możliwe nawiązanie kontaktu z Klientem.
  10. 10. ZAKAZ DZIAŁAŃ BEZPRAWNYCH
    1. 10.1. Klient nie może korzystać z Usługi świadczonej przez Usługodawcę w celach sprzecznych z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami oraz powszechnie przyjętymi zasadami postępowania.
    2. 10.2. Klient może korzystać z Usługi wyłącznie w sposób zgodny z jej przeznaczeniem i funkcjonalnością określoną w Regulaminie.
  11. 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. 11.1. Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej Obiektu i obowiązuje wobec rezerwacji dokonanych po dniu 2018-03-22.
    2. 11.2. Usługodawca jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, Usługodawca może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
      1. 11.2.1. konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
      2. konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
      3. 11.2.2. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Systemu;
      4. wprowadzenia nowych Usług, zmiany zakresu lub charakteru Usług;
      5. 11.2.3. zmiany warunków technicznych świadczenia Usług;
      6. 11.2.4. zmiany zakresu działalności Usługodawcy.
    3. 11.3. W granicach wyznaczonych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, nieważność któregokolwiek z postanowień Regulaminu pozostaje bez wpływu na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
    4. 11.4. Wszelkie spory powstałe na tle realizacji postanowień niniejszego Regulaminu, rozpatrywane będą przez sąd powszechny właściwy dla Usługodawcy. Postanowienie objęte treścią zdania poprzedzającego nie dotyczy umów zawieranych z Użytkownikami Klientami będącymi konsumentami. W celu uchylenia ewentualnych wątpliwości, Usługodawca informuje, że w przypadku konsumentów w sporach, o których mowa w niniejszym ustępie, sądem właściwym jest sąd przewidziany w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony praw konsumentów.
    5. 11.5. Prawem właściwym jest prawo polskie. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2017.459 z dnia 2 marca 2017 r. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1907 z dnia 12 października 2017 r. z późn. zm.), a także ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z dnia 28 czerwca 2016 r. z późn. zm.).
Regulamin Airport Hotel Okęcie

REGULAMIN AIRPORT HOTEL OKĘCIE

Drodzy Goście, w trosce o Państwa bezpieczeństwo i komfort prosimy o zapoznanie się z niniejszym Regulaminem.

Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez potwierdzenie rezerwacji lub inną czynność, która może zostać uznana jako zawarcie umowy.

Regulamin obowiązuje wszystkie osoby, które przebywają na terenie Airport Hotel Okęcie i jest dostępny w recepcji Hotelu oraz w każdym pokoju hotelowym.

Podmiotem prowadzącym Hotel jest spółka KONCEPT 2000 + Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą i adresem w Warszawie  kod pocztowy 02-148  przy ul. Komitetu Obrony Robotników 24, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000677015 NIP 5223091597.

§ 1

Doba hotelowa, rezerwacje i meldunek

  1. Pokój wynajmowany jest na doby. Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu, najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę
  2. Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do godz. 12:00 dnia następnego.
  3. Zameldowanie w hotelu odbywa się na podstawie okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
  4. Gość hotelowy ma obowiązek okazać oryginał dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podać występujące w nim dane konieczne do wykonania usługi- w tym między innymi imiona, nazwisko, adres zameldowania, numer PESEL lub inny numer identyfikujący osobę, numer dokumentu tożsamości. Podanie tych informacji jest konieczne do zameldowania w Hotelu.
  5. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za część lub cały pobyt, a także dokonania weryfikacji karty kredytowej podanej jako gwarancja rezerwacji w terminie 7 dni przed datą planowanego przyjazdu Gościa.
  6. Potwierdzenie rezerwacji stanowi dokument zawarcia umowy pomiędzy Gościem i Hotelem.
  7. Wcześniejsze zameldowanie (przed godz. 12:00) jest możliwe w miarę dostępności pokoi. Opłata za wcześniejsze zameldowanie wynosi 80,00 zł.
  8. Hotel obciąża Gościa opłatą za pełną dobę hotelową jeżeli:

a) Gość rezygnuje z pobytu w czasie trwania doby hotelowej;

b) Gość nie odwoła rezerwacji pokoju w terminie do godziny 16:00 w dniu przyjazdu;

c) Gość nie dotrze w zaplanowanym terminie do Hotelu.

  1. Obciążenie określone w § 1 ust. 7 powyżej jest dokonywanie zgodnie z obowiązującą ceną dnia, w szczególności jeżeli pobyt w Hotelu miał mieć miejsce w terminach targowych.

§ 2

Przedłużenie pobytu

  1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przyjęcia, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Życzenie przedłużenia pobytu Hotel uwzględni w miarę posiadanych możliwości i nie jest ono wiążące dla Hotelu.
  2. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu gościa poza okres wskazany w dniu przyjęcia w sytuacji, gdy Gość nie dokonał pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu lub w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu Hotelu
  3. Przedłużenie pobytu ponad dobę hotelową związane z brakiem opuszczenia pokoju, po przekroczeniu godz. 12:00, jest dodatkowo płatne w kwocie 80 zł, jeżeli Gość opuści pokój do godz. 18:00. Po godz. 18:00 Gość zostanie obciążony kwotą za dodatkową dobę hotelową (zgodnie z obowiązującą ceną dnia).

 

 

§ 3

Warunki pobytu Gościa oraz odwiedzających go osób w Hotelu

  1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  2. Osoby niezameldowane w Hotelu mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym od godz. 10:00 do godz. 22:00.
  3. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który:
    1. podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Airport Hotel Okęcie, wyrządzając szkodę na mieniu hotelowym lub na mieniu innych Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w Hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Hotelu;
    2. w chwili zameldowania jest w stanie wskazującym na spożycie alkoholu;
    3. zachowuje się w sposób agresywny lub znajduje się w stanie wskazującym na działanie substancji psychoaktywnych.

§ 4

Usługi świadczone przez Hotel

  1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w Recepcji, co umożliwi Hotelowi niezwłoczną reakcję.
  2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
    1. warunki pełnego i niezakłóconego wypoczynku Gościa,
    2. bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
    3. profesjonalną i miłą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
    4. sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę lub takie życzenie,
    5. sprawną pod względem technicznym usługę.

W przypadku wystąpienia usterek, które nie mogą być usunięte, Hotel dołoży wszelkich starań, by w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

§ 5

Usługi dodatkowe świadczone przez Hotel

  1. Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
    1. udzielanie informacji związanych z podróżą i pobytem,
    2. budzenie o oznaczonej godzinie,
    3. przechowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu,
    4. przechowanie bagażu (Hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego);
    5. transfer na Lotnisko oraz z Lotniska Chopina w godzinach i zgodnie z zasadami określonymi w Rozkładzie Jazdy Shuttle Busa (rozkład jazdy dostępny jest w Recepcji).

§ 6

Odpowiedzialność Hotelu

  1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej. Wszystkie przypadki kradzieży zostaną zgłoszone na Policję.
  2. Gość powinien zawiadomić Recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  3. Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową, artystyczną lub sentymentalną wyłącznie, jeżeli przedmioty te  zostały przekazane na przechowanie do depozytu w Recepcji.
  4. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do Hotelowego depozytu przedmiotów o dużej wartości oraz znacznych kwot pieniężnych, które przekraczają możliwości Hotelu odnośnie ich przechowania w depozycie.
  5. W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z art. 849 Kodeksu cywilnego.
  6. Za rzeczy pozostawione w pokoju hotelowym, a niezabezpieczone w sejfie, Hotel odpowiada jedynie na warunkach i zasadach określonych w § 6 ust.1 Regulaminu.
  7. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie/utratę samochodu lub innego pojazdu Gościa, przedmiotów i żywych zwierząt w nim pozostawionych.

 

§ 7

 

Odpowiedzialność Gościa

 

  1. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju zniszczenia/uszkodzenia wyposażenia Hotelu oraz wszelkich urządzeń technicznych Hotelu powstałych z winy jego lub z winy odwiedzających go osób.
  2. Za szkody wyrządzone z winy dzieci odpowiadają ich opiekuni prawni.
  3. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia w uregulowaniu należności za pobyt i świadczone usługi.

§ 8

Cisza nocna

  1. W pokojach hotelowych obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego.
  2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

§ 9

Postanowienia dodatkowe

  1. Karta Gościa jest dokumentem zameldowania w Hotelu.
  2. Recepcja hotelowa wydaje Kartę-klucz na podstawie dokumentu tożsamości Gościa.
  3. W przypadku zagubienia Karty-klucza Recepcja wydaje jego duplikat na podstawie dokumentu tożsamości Gościa zameldowanego w danym pokoju.
  4. Usługi dodatkowe (np. gastronomiczne) mogą obciążać rachunek Gościa i być uregulowane przy wymeldowaniu pod warunkiem ustanowienia gwarancji płatności w formie preautoryzacji karty kredytowej lub depozytu w gotówce.
  5. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia pokoju oraz źródeł otwartego ognia. Zabronione jest także przechowywanie materiałów wybuchowych i łatwopalnych oraz wykorzystywanie wyposażenia pokoju niezgodnie z jego przeznaczeniem.
  6. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien upewnić się, czy drzwi do pokoju zostały prawidłowo zamknięte.
  7. Przed ostatecznym opuszczeniem pokoju prosimy o sprawdzenie, czy zostały zabrane wszystkie rzeczy osobiste, kosztowności, dokumenty itp.
  8. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów łatwopalnych oraz wybuchowych.
  9. Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia Hotelu nienaruszającymi ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, Goście nie mają prawa dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu.

§ 10

Zakaz palenia

  1. W pokojach hotelowych obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych.
  2. Papierosy i inne produkty tytoniowe można palić wyłącznie w miejscach wyznaczonych i oznakowanych.
  3. W przypadku stwierdzenia palenia wyrobów tytoniowych w pokoju zostaną naliczone koszty odświeżenia pokoju w wysokości 500 zł.

§ 11

Zwrot rzeczy pozostawionych przez Gościa

  1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na wskazany przez Gościa adres, na koszt Gościa.
  2. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa te przedmioty przez trzy miesiące, a po upływie tego okresu będzie naliczane wynagrodzenie za przechowanie rzeczy w wysokości wynikającej z cennika. Pozostawione rzeczy zostaną wydane po zapłacie wynagrodzenia za ich przechowanie. Produkty spożywcze będą przechowywane ze względu na swoje właściwości przez okres ich przydatności co spożycia.

§ 12

Obecność zwierząt

  1. Airport Hotel Okęcie akceptuje obecność zwierząt. Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę.
  2. Pobyt zwierzęcia jest dodatkowo płatny w kwocie 70 zł za dobę za jedno zwierzę.
  3. W miejscach ogólnodostępnych zwierzęta należy trzymać na smyczy oraz w kagańcu.
  4. Szczegółowe zasady pobytu zwierząt w Hotelu opisane zostały w odrębnym regulaminie.

****

Dziękujemy za zapoznanie się treścią Regulaminu. Wysoko cenimy Państwa współpracę w przestrzeganiu jego zapisów, co ma służyć zapewnieniu spokojnego i bez­piecznego pobytu wszystkim Gościom.

 

 

Regulamin garażu podziemnego płatnego niestrzeżonego

REGULAMIN GARAŻU PODZIEMNEGO PŁATNEGO NIESTRZEŻONEGO

  1. Garaż podziemny ma status parkingu płatnego dozorowanego niestrzeżonego.
  2. Garażem zarządza KONCEPT 2000 sp. z o.o. sp. k. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla m., st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000677015, o numerze NIP: 5223091597 i numerze REGON: 367238250 działający jako Airport Hotel Okęcie z siedzibą w Warszawie przy ul. Komitetu Obrony Robotników 24.
  3. Właściciel lub użytkownik pojazdu, zwany dalej „użytkownikiem pojazdu”, wjeżdżając na teren garażu ma obowiązek zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
  4. Każdy użytkownik pojazdu  poprzez wjazd na teren garażu wyraża zgodę na warunki niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do ścisłego przestrzegania jego postanowień.
  5. Przed wjazdem na teren garażu należy pojazd zatrzymać przed szlabanem tak, aby:
  • pobrać bilet parkingowy z automatu biletowego,
  • upewnić się, że szlaban jest całkowicie podniesiony.
  1. Podstawą wjazdu na teren garażu jest pobranie biletu parkingowego lub pokwitowania w przypadku awarii automatu.
  2. Osoba wjeżdżająca na teren garażu ma obowiązek przestrzegania znaków drogowych poziomych i pionowych, stosowania się do poleceń obsługi garażu w zakresie miejsca ustawiania pojazdu w garażu.
  3. Na terenie garażu, dróg dojazdowych i wewnętrznych obowiązują przepisy ruchu drogowego oraz maksymalna prędkość do 10 km/godz.
  4. Użytkownik pojazdu  ma obowiązek parkowania na wyznaczonych miejscach parkingowych lub wskazanych przez obsługę garażu.
  5. Pojazd pozostawiony w garażu powinien mieć :
  • wyłączony zapłon, zgaszone światła,
  • zamknięte okna oraz zamknięte drzwi, bagażnik oraz pokrywę silnika,
  • włączone wszelkie systemy zabezpieczenia samochodu.
  1. Airport Hotel Okęcie nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony pojazd, ani za przedmioty pozostawione w pojeździe, ani na pojeździe. W szczególności pobranie biletu parkingowego lub opłacenie abonamentu nie jest równoznaczne z zawarciem umowy przechowania.
  2. Właściciel pojazdu, który wykupił abonament otrzymuje abonamentową kartę parkingową po wniesieniu opłaty aktywacyjnej (zgodnie z cennikiem).
  3. Abonamentowa karta parkingowa zachowuje ważność w okresie na jaki został wykupiony abonament. Przedłużenie ważności karty następuje po wniesieniu kolejnej opłaty abonamentowej.
  4. Abonamentową kartę parkingową właściciel pojazdu zatrzymuje przez okres trwania abonamentu, a po jego zakończeniu zwraca do recepcji.
  5. Osoba korzystająca z garażu zobowiązana jest bezpośrednio przed wyjazdem do zapłaty należności za usługę parkingową zgodnie z obowiązującym cennikiem dostępnym w recepcji hotelu.
  6. Opłaty pobierane są za każdą rozpoczętą godzinę i dobę usługi parkingowej.
  7. W przypadku parkowania pojazdu poza wyznaczonymi miejscami parkingowymi na koła pojazdu będą zakładane blokady lub pojazd odholowany będzie na najbliższy parking strzeżony. Koszt zdjęcia blokady z kół pojazdu, koszt odholowania oraz koszt opłaty za przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym ponosi użytkownik  pojazdu.
  8. Koszt zdjęcia blokady z kół wynosi 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych).
  9. Podstawą wyjazdu z parkingu jest:
  • uiszczenie opłaty w recepcji Airport Hotel Okęcie,
  • otrzymanie rozliczonego biletu parkingowego lub dowód wpłaty w postaci paragonu lub faktury VAT,
  • posiadanie aktywnej karty abonamentowej lub biletu imprezowego.
  1. Szlaban zamyka się automatycznie za każdym wjeżdżającym / wyjeżdżającym pojazdem.
  2. Kierujący pojazdem ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z niezastosowania się do powyższych obowiązków.
  3. W przypadku uszkodzenia szlabanu lub innych urządzeń parkingowych z winy użytkownika pojazdu, ponosi on pełny koszt naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu.
  4. Na wniosek / żądanie obsługi garażu użytkownik pojazdu  odbierający pojazd z parkingu ma obowiązek przedstawienia dowodu rejestracyjnego pojazdu.
  5. W przypadku zgubienia biletu parkingowego, pokwitowania lub abonamentowej karty parkingowej kierujący pojazdem jest zobowiązany udostępnić obsłudze garażu niżej wymienione dokumenty w celu sporządzenia protokołu zgubienia.
  • dowód rejestracyjny pojazdy
  • dokument tożsamości

W tym przypadku podstawą wyjazdu z garażu będzie Protokół zgubienia biletu parkingowego, pokwitowania lub abonamentowej karty parkingowej.

  1. Za zgubienie dokumentów, o których mowa w pkt 24 i sporządzenie protokołu  zgubienia pobierana jest opłata od użytkownika pojazdu  w wysokości 30 zł uiszczana w recepcji.
  2. Wszelkie konsekwencje wynikające z utraty biletu parkingowego, pokwitowania lub abonamentowej karty parkingowej ponosi użytkownik pojazdu .
  3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 26 marca 2019 roku.

 

Regulamin pobytu ze zwierzętami

REGULAMIN POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI

Spółka KONCEPT 2000 sp. z o.o. sp. k. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla m., st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000677015, o numerze NIP: 5223091597 i numerze REGON: 367238250, zarządzająca Airport Hotel Okęcie przyjmuje Gości wraz z ich pupila­mi – zwierzętami domowymi. W trosce o komfort innych Gości przyjęcie pod nasz dach czworonoga powinno być poprzedzone zgłoszeniem podczas rezerwacji pokoju.

  1. Koszt pobytu każdego zwierzęcia w Hotelu wynosi 70,00 zł za dobę.
  2. W Hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe (psy i koty).
  3. Zwierzęta muszą być zdrowe oraz posiadać książeczkę zdrowia potwierdzającą aktualne szczepienia oraz odrobaczenie.
  4. Hotel może odmówić przyjęcia zwierząt ras powsze­chnie uznawanych za groźne lub agresywne.
  5. Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej. W miejscach ogólnodostępnych muszą mieć założony kaganiec.
  6. Pokój hotelowy jest sprzątany pod nieobec­ność zwierzęcia. Obowiązkiem Właściciela jest poinformowanie Recepcji o godzinie udostępnienia pokoju do sprzątania.
  7. Właścicieli zwierząt obowiązują powszechne zasa­dy: zabrania się wprowadzania zwierząt do punk­tów gastronomicznych oraz rekreacyjnych (z wyjątkiem psów-przewodników dla osób z niepełnosprawnościami).
  8. Właściciele psów są odpowiedzialni za natychmi­astowe uprzątnięcie nieczystości pozostawionych przez psy. Właściciele kotów muszą posiadać ku­wetę, opróżniać ją do plastikowej torby, którą nas­tępnie umieszczają w pojemniku wskazanym przez pracownika hotelu.
  9. Zwierzę nie powinno być pozostawione samo w pokoju dłużej, niż wynika to z jego indywidualnych potrzeb fizjologicznych. W przypadku, gdy pracown­icy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt in­nych Gości lub niszczy mienie Hotelu, zastrzegamy sobie prawo wejścia personelu do pokoju Gościa.
  10. Właściciele są odpowiedzialni za zachowanie przez zwierzęta ciszy w Hotelu i niezakłócanie spokoju innym gościom.
  11. Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę, będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto itp.), Właściciel zostanie obciążony kosztami dodatkowego sprzątania oraz usług pralniczych. Jeżeli pościel będzie przez zwierzę uszkodzona, Właściciel zobowiązany jest do pokrycia kosztów odkupienia całego kompletu pościeli.
  12. Wszystkie szkody w mieniu Hotelu bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami zostaną obciążeni właściciele.
  13. Do wszelkich kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawa z dn. 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 1971 nr 27 poz. 252 z późn. zm.).
Regulamin wypożyczenia roweru

REGULAMIN WYPOŻYCZANIA ROWERÓW

  1. Wypożyczane rowery są własnością Spółka KONCEPT 2000 sp. z o.o. sp. k. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla m., st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000677015, o numerze NIP: 5223091597 i numerze REGON: 367238250, zarządzającej Airport Hotel Okęcie.
  2. Rowery są wyposażone w zapięcie zabezpieczające z kluczykiem, oświetlenie, oświetlenie odblaskowe tylne, błotniki, bagażnik i dzwonek. Na życzenie Klienta udostępniana jest mapa z topografią dróg rowerowych w Warszawie.
  3. Wypożyczany rower jest sprawny technicznie i w takim samym stanie powinien zostać zwrócony. Jeżeli Wypożyczający zauważy niesprawność roweru lub jednej z jego części jest zobowiązany niezwłocznie o tym poinformować Hotel.
  4. Aby wypożyczyć rower należy: ustanowić gwarancję płatności w formie preautoryzacji karty kredytowej lub depozytu w gotówce (400 PLN), przedstawić dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem, być osobą pełnoletnią i trzeźwą, podpisać umowę na wypożyczenie roweru, co oznacza akceptację warunków niniejszego Regulaminu oraz umowy na wypożyczenie roweru.
  5. Wypożyczający jest osobiście odpowiedzialny za wypożyczony rower.
  6. Zabrania się przekazywania roweru osobom trzecim.
  7. Osoba Wypożyczająca rower zrzeka się wszel­kich roszczeń wobec Airport Hotel Okęcie z tytułu wypadków, poniesionych szkód lub obrażeń pow­stałych w trakcie korzystania z roweru wynikłych z nieprawidłowej eksploatacji roweru lub naruszeniu przepisów ruchu drogowego.
  8. W przypadku pozostawienia roweru poza Airport Hotel Okęcie należy go zabezpieczyć przed kradzieżą za pomocą dostarczonego zapięcia z kluczykiem
  9. Osoba wypożyczająca rower ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody z jego winy od momentu wypożyczenia roweru do czasu jego zwrotu. W sytuacji wyrządzenia szkody przez osobę trzecią, Wypożyczający jest zobowiązany przedstawić Hotelowi dane sprawcy szkody.
  10. W przypadku kradzieży roweru Wypożyczający ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Policję, a następnie przedstawić w Airport Hotel Okęcie zaświadczenie o zgłoszeniu kradzieży.
  11. Na czas wypożyczenia roweru sporządzana jest umowa.
  12. Opłata za wynajem roweru pobierana jest przez Recepcję hotelową przy jego zwróceniu.
Pokaż na mapie
Newsletter
Bądź zawsze na bieżąco z najnowszymi promocjami i wydarzeniami!
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij