FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Z myślą o potrzebach naszych Gości, zebraliśmy w jedno miejsce najczęściej zadawane nam przez Gości pytania wraz z odpowiedziami. 

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami: 
T: +48 22 456 80 00
E: rezerwacja@airporthotel.pl
FB: @AirportHotelOkecie

HOTEL

Do której serwowane jest jedzenie?

Najdłużej działa Restauracja Polska do godziny 23:00.
Ponadto, do godziny 03:00 Aviator Bar & Lounge na 10 piętrze, w ktorego menu znajdują się poza przekąskami również sycące dania gorące.
Przez całą dobę dostepna jest również usługa Room Service; dzwoniąc pod numer 040 można zamówić posiłki z dostawą do pokoju hotelowego.

Czy po opłaceniu rezerwacji hotel będzie wymagał ode mnie dodatkowych płatności?

W przypadku chęci otworzenia rachunku hotelowego hotel wymaga wpłaty depozytu w kwocie 100 E

Będę podróżować z drogocennymi przedmiotami, czy mogę je przechowywać bezpiecznie w pokoju?

Kążdy pokój hotelowy jest wyposażony w sejf, jednak rekomendowane jest złożenie wartościowych przedmiotów oraz dużej gotówki w depozycie hotelowym (recepcja).

Jestem w długiej podróży, czy w hotelu znajduje się pralnia?

Hotel świadczy usługi: pranie wodne  |  pranie chemiczne  |  prasowanie. Usługi dostępne 7 dni w tygodniu od 8:00 do 21:00 

USŁUGA STANDARDOWA: 

  1. Odzież oddana do prania przed godziną 9:00 zostanie zwrócona do pokoju tego samego dnia.
  2. Odzież oddana do prania pomiędzy godziną 9:00 a 24:00 zostanie zwrócona do pokoju następnego dnia

USŁUGA EKSPRESOWA - odzież oddana do prania zostanie zwrócona do pokoju w ciągu 5 godz. od momentu zgłoszenia.

Cennik w/w usług dostępny jest w pokoju hotelowym.

Czy pokoje są dostosowane do potrzeb osób niepełnospranych?

Hotel dysponuje pokojami 1-osobwymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych. Opiekun osoby niepełnosprawnej w miarę dostępności może zostać zakwaterowany w najbliższym sąsiednim pokoju.

Mam alergię, czy ten hotel jest dla mnie?

Hotel jest przystosowany do potrzeb alergików. Zarówno materace, pościel jak i kosmetyki dostępne w łazience hotelowej są antyalergiczne. Prosimy o zgłoszenie posiadania alergii żywnościowej obsłudze naszych restauracji oraz barów.
 

W jakiej odległości od hotelu jest najbliższy bankomat?

Bankomat jest zlokalizowany w hotelu na poziomie 0 w budynku A - obok recepcji głównej.

Czy mogę w hotelu wymienić waluty?

Stanowisko wymiany walut znajduje się w recepcji głównej. W kantorze hotelowym dostępne są waluty: Euro, Dolar oraz Funt brytyjski.

Zostawiłem coś w pokoju, w jaki sposób mogę odzyskać swoją własność.

w przygotowaniu

Będę podróżować z małym dzieckiem, czy w hotelu są dostępne łóżeczka?

Dzieci do lat 3 w cenie pobytu 2 dwóch pełnopłatnych opiekunów (bez dodatkowego łóżka). Łóżeczka hotelowe na życzenie po uprzednim kontakcie z recepcją hotelu.

Czy w pokoju jest dostępny Mini Bar

Każdy pokój hotelowy wyposażony jest w Mini Bar. Produkty w nim dostępne płatne są dodatkowo według cennika dostępnego w pokoju hotelowym. 
Chęć skorzystania z usługi wymaga uiszczenia depozytu w kwocie równowartej 100 E

Czy w pokoju jest dostępny Internet?

W pokoju, jak i w całym hotelu dostępny jest szybki, bezpłatny Internet bez limitu danych, czy podłączonych urządzeń. 
Hasło do Internetu jest napisane na etui klucza hotelowego.

Wyjeżdżam bardzo wcześnie rano i nie zdążę zjeść śniadania. Co hotel może mi zaoferować?

W takim przypadku, możemy zaproponować wykupienie box'a śniadaniowego w cenie 35 PLN za osobę, który zawiera:

  • dużą kanapkę typu sandwicz;
  • croissanta lub słodką bułeczkę z nadzieniem;
  • jogurt owocowy;
  • owoc;
  • wodę i sok pomarańczowy.

Dostępna jest również usługa Room Servis. Dostarczenia śniadania (a'la carte) do pokoju przez Room Service odbywa się między godziną 05:00 a 10:30, po uprzednim wypełnieniu karty śniadaniowej, która znajduje się w każdym pokoju. Kartę śniadaniową należy wypełnić do godziny 04:00 rano i wywiesić na klamce drzwi, od strony korytarza.

Room Service jest dostępny dla Gości hotelowych przez 24h, więc o dowolnej godzinie, istnieje możliwość zamówienia wybranych dań z karty menu do pokoju.

Za każdy tzw. "Service" doliczana jest dodatkowa opłata.

Czy wstęp do Centrum Wellness jest wliczony w cenę pokoju?

Wstęp do Centrum Wellness jest wliczony w cenę pokoi jeśli:

  1. stawka za noc w pokoju 2-osobowym Business przekracza kwotę 500 PLN w sezonie wysokim* lub 350 PLN w sezonie niskim** 
  2. stawka za noc w Apartamencie przekracza kwotę 700 PLN w sezonie wysokim lub 500 PLN w sezonie niskim 

* Sezon wysoki:  marzec, kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik, listopad
** Sezon niski: grudzień, styczeń, luty, lipiec, sierpień

Goście, którzy zarezerwowali inny standard pokoju, mają możliwość wykupienia 90-minutowego wstępu na Wellness w cenie 100 PLN za osobę.

Powyższy pakiet SPA zawiera:

  1. saunę suchą z widokiem na Warszawę;
  2. orientalną łaźnię błotną – Rasul;
  3. łaźnię parową z aromaterapią;
  4. prysznic wrażeń;
  5. strefę wypoczynku ze ścianą solną;
  6. jacuzzi.

Zabiegi kosmetyczne i masaże nie są wliczone w przedstawioną ofertę.

 

Czy recepcja jest czynna również w nocy?

Nasza recepcja czynna jest 24h, co umożliwia zakwaterowanie o dowolnej porze dnia i nocy.

O której godzinie muszę się zameldować i wymeldować z hotelu?

Doba hotelowa trwa od godziny 15 w dniu przyjazdu, do godziny 12 dnia następnego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej, za dodatkową opłatą i w zależności od dostępności pokoi.

Od której zaczynają się śniadania?

Śniadania serwowane jest w godzinach 6:00 - 10:30 w Restauracji Mirage.

W zależności od oferty w jakiej został zarezerwowany pokój, śniadanie w formie urozmaiconego bufetu może być wliczone w cenę noclegu lub dodatkowo płatne: 65 PLN/os.

W restauracji dostępne są dodatkowe oferty śniadań: 

  1. A'la carte - w menu a’la carte: wędliny, sery, jajecznica, kiełbaski, tosty, naleśniki, gofry, wybór aromatycznych kaw i herbat, świeżo wyciskane soki. Płatny dodatkowo według cen z karty.
  2. Śniadanie Kontynentalne (gotowy zestaw śniadaniowy): croissanty (3 szt.), dżem (2 smaki), miód, jabłko lub gruszka, sałatka owocowa, sok lub woda i kawa lub herbata – do wyboru. Płatny dodatkowo: 29 PLN
Czy w pokoju jest żelazko?

Żelazko jest elementem wyposażenia pokoi Superior, Business oraz apartamentów. W przypadku pokoi typu Comfort jest ono dostępne na życzenie poprzez kontakt z recepcją hotelu.

Czy w hotelu jest przechowalnia bagażu?

Nasz hotel dysponuje bezpłatną przechowalnia bagażu dostępna dla gości 24h/7. Przechowalnia znajduje się w budynku A hotelu naprzeciwko recepcji głównej przy wejściu do Restauracji Polskiej i kiosku hotelowego.

Czy hotel akceptuje zwierzęta?

Hotel za dodatkową opłata akceptuje zwierzęta. Przy zgloszeniu w recepcji zwierzę otrzymuje posłanie i miskę do pokoju. Opłata dodatkowa wynosi 70 złotych.
Cena dotyczy jednego zwierzęcia małych lub średnich rozmiarów. Nie akceptujemy gatunków zwierząt powszechnie uznawanych za niebezpieczne.

Jak można się dostać z hotelu na lotnisko?

Bezpłatny Shuttle Bus pomiędzy hotelem i Lotniskiem Chopina kursuje co pół godziny sprzed głównego wejścia, przez całą dobę.

Transfer z lotniska do hotelu odbywa się wg potrzeb Gości, na wezwanie telefoniczne: tel. +48 22 456 80 00. Czas oczekiwania na lotnisku, na stanowisku Airport Hotel Okęcie, do 15 min. Oznakowane stanowisko znajduje się na poziomie Hali Przylotów.

Czy w hotelu znajduje się parking?

Tak, do dyspozycji Gości hotelu oferujemy dwa parkingi o łącznej liczbie 220 miejsc: podziemny garaż i parking zewnętrzny. Garaż w cenie 60,00 PLN/doba, parking zewnętrzny – 40,00 PLN/doba. Wcześniejsza rezerwacja miejsc parkingowych nie jest koniczna, wystarczy zaparkować samochód w dowolnym miejscu parkingowym.

Czy parking jest dodatkowo płatny?

Parking jest dodatkowo płatny.
Wysokość opłat wynosi: garaż  60 PLN/dobę w tygodniu lub 40 PLN/dobę w weekend, parking zewnętrzny 40 PLN/dobę lub 25 PLN/dobę w weekend.

Czy mogę wydrukować w hotelu bilet na samolot?

Przy głównej recepcji hotelu mieści się komputer do dyspozycji naszych gości, dostępny bezpłatnie 24H na dobę.
Wystarczy zalogować się na skrzynkę elektroniczną i wydrukować bilet bezpośrednio z komputera. Dokument natychmiast wydrukuje się na recepcji i jest do odbioru u pracownika recepcji.

Jak daleko jest z hotelu od lotniska im. Fryderyka Chopina?

Nasz hotel znajduje się 1200 m od lotniska Chopina. Oferujemy również shuttle bus, którym bezpłatnie Gość może przemieszczać się pomiędzy hotelem a lotniskiem im. Frydryka Chopina.

Czas dotarcia do hotelu: 15 minut piechotą, lub 5 minut bezpłatnym Shuttle Busem.

W jaki sposób mogę zagwarantować rezerwację na późny przyjazd?

W przypadku kiedy planujemy przyjazd od hotelu później niż o 16:00, warto jest zagwarantować rezerwację, aby uniknąć skasowania jej przez system hotelowy.

Zagwarantować rezerwację możemy podając numer oraz datę ważności karty kredytowej lub dokonując przedpłaty na numer konta podany na stronie KONTAKT

W jaki sposób dostanę się do hotelu z Dworca Centralnego?

Najłatwiej dojechać do nas linią autobusu 175 z przystanku Dw. Centralny, wysiadając na przystanku Komitetu Obrony Robotników 01. Następnie należy udać się w kierunku Hotelu Sangate mijając go po lewej stronie. Airport Hotel Okęcie będzie dobrze widoczny w głębi ul. Komitetu Obrony Robotników.

INFORMACJE PRAWNE

Regulamin Airport Hotel Okęcie

REGULAMIN  AIRPORT HOTEL OKĘCIE

Drodzy Goście, w trosce o Państwa bezpieczeństwo i komfort prosimy o zapoznanie się z niniejszym Regulaminem.

§ 1

1. Pokój wynajmowany jest na doby. Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu, najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
2. Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do godz. 12:00 dnia następnego.
3. Zameldowanie w hotelu odbywa się na podstawie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
4. Gość hotelowy ma obowiązek okazać oryginał dokumentu tożsamości oraz podać występujące w nim pełne dane. W przypadku niepodania tych informacji Hotel ma prawo odmówić Gościowi zameldowania, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.

§ 2

1. Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w Recepcji. Życzenie przedłużenia pobytu Hotel uwzględni w miarę posiadanych możliwości.
2. Przedłużenie pobytu ponad dobę hotelową, po przekroczeniu godz. 12:00, jest dodatkowo płatne w kwocie 80 zł do godz. 18:00. Po godz. 19:00 Gość zostanie obciążony kwotą za dodatkową dobę hotelową (zgodnie z obowiązującą ceną dnia).
3. Wcześniejsze zameldowanie (przed godz. 12:00) jest możliwe w miarę dostępności pokoi. Opłata za wcześniejsze zameldowanie wynosi 80 zł.
4. Potwierdzenie rezerwacji stanowi dokument zawarcia umowy pomiędzy Gościem i Hotelem.

§ 3

1.Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
2.Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym od godz. 10:00 do godz. 22:00.
3.Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który:

a) podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Airport Hotel Okęcie, wyrządzając szkodę na mieniu hotelowym lub na mieniu innych Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w Hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Hotelu.
b) osobie pod wpływem alkoholu
c) osobie agresywnej lub będącej w stanie wskazującym na działanie substancji psychoaktywnych.

§ 4

1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w Recepcji, co umożliwi Hotelowi niezwłoczną reakcję.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:

a) warunki pełnego i niezakłóconego wypoczynku Gościa,
b) bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
c) profesjonalną i miłą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
d) sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę lub takie życzenie,
e) sprawną pod względem technicznym usługę W przypadku wystąpienia usterek, które mogą być usunięte, Hotel dołoży wszelkich starań, by w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

§ 5

1. Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

a) udzielanie informacji związanych z podróżą i pobytem,
b) budzenie o oznaczonej godzinie,
c) przechowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu,
d) przechowanie bagażu; Hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.
e) transfer na Lotnisko oraz z Lotniska Chopina w godzinach i zgodnie z zasadami określonymi w Rozkładzie Jazdy Shuttle Busa (rozkład jazdy dostępny jest w Recepcji).

§ 6

  1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzy- stające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej. Wszystkie przypadki kradzieży zostaną zgłoszone na Policję. Zniszczenia/uszkodzenia własności Gościa, zawi- nione przez personel hotelu, będą – po stwierdzeniu zasadności roszczenia – kompensowane po stwierdzeniu zasadności roszczenia i wyłącznie na terenie RP.
  2. Gość powinien zawiadomić Recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§ 7

1. Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową, artystyczną lub sentymentalną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną przekazane na przechowanie do depozytu w Recepcji.
2. W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dn. 14.11.1964 ws. ograniczenia odpowiedzialności osób utrzymujących zarobkowo hotele lub inne podobne zakłady (Dz. U. z 1965 r. Nr 1 poz.2 oraz Dz. U. z 1985 r. Nr 45 poz. 225 oraz Dz. U. z 1990 r. Nr 64 poz. 378)
3. W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej, oddanych na przechowanie do depozytu w Recepcji hotelowej, mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego wymienione w § 6 niniejszego regulaminu.
4. Za rzeczy pozostawione w sejfie pokojowym Hotel odpowiada tylko wtedy, gdy utrata tych rzeczy jest konsekwencją przestępstwa popełnionego na szkodę Gościa poprzez zniszczenie zabezpieczenia sejfu, stwierdzonego przez organ prowadzący postępowanie przygotowawcze stosownie do przepisów Kodeksu postępowania karnego.
5. Za rzeczy pozostawione w pokoju hotelowym, a nie- zabezpieczone w sejfie, Hotel odpowiada jedynie na warunkach i zasadach określonych w § 6.

§ 8

  1. W pokojach hotelowych obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego.
  2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości.
  3. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

§ 9

1. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien upewnić się, czy drzwi do pokoju zostały prawidłowo zamknięte.
2. Recepcja hotelowa wydaje Kartę Gościa na podstawie karty pobytu.
3. Karta Gościa jest dokumentem zameldowania w Hotelu. W przypadku zagubienia klucza Recepcja wydaje jego duplikat na podstawie dokumentu tożsamości osoby, na którą została dokonana rezerwacja.
4. Usługi dodatkowe (np. gastronomiczne) mogą obciążać rachunek Gościa i być uregulowane przy wymeldowaniu pod warunkiem ustanowienia gwarancji płatności w formie preautoryzacji karty kredytowej lub depozytu w gotówce.
5. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia i kradzieży przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób oraz osób nieletnich prze bywających pod jego opieką, zgodnie z wyceną rzeczoznawcy.
6. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia pokoju oraz źródeł otwartego ognia. Zabronione jest także przechowywanie materiałów wybuchowych i łatwopalnych oraz wykorzystywanie wyposażenia pokoju niezgodnie z jego przeznaczeniem.
7. Przed ostatecznym opuszczeniem pokoju prosimy o sprawdzenie, czy zostały zabrane wszystkie rzeczy osobiste, kosztowności, dokumenty itp.

§ 10

1. W pokojach hotelowych obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych.
2. Papierosy i inne produkty tytoniowe można palić wyłącznie w miejscach wyznaczonych i oznakowanych.
3. W przypadku stwierdzenia palenia wyrobów tytoniowych w pokoju zostaną naliczone koszty odświeżenia pokoju w wysokości 500 zł.

§ 11

1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na wskazany przez Gościa adres, na koszt Gościa.
2. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa te przedmioty przez trzy miesiące.

§ 12

1. Airport Hotel Okęcie akceptuje obecność zwierząt.
2. Pobyt zwierzęcia jest dodatkowo płatny w kwocie 70 zł za dobę.
3. W miejscach ogólnodostępnych zwierzęta należy trzymać na smyczy.
4. Szczegółowe zasady pobytu zwierząt w Hotelu opisane zostały w odrębnym regulaminie.

****

Dziękujemy za zapoznanie się treścią Regulaminu. Wysoko cenimy Państwa współpracę w przestrzeganiu jego zapisów, co ma służyć zapewnieniu spokojnego i bez­piecznego pobytu wszystkim Gościom.

Regulamin rezerwacji usług noclegowych drogą elektroniczną

REGULAMIN REZERWACJI USŁUG NOCLEGOWYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (zwany dalej: „REGULAMINEM”)

  1. 1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
    1. 1.1. Niniejszy Regulamin określa rodzaj, zakres, warunki i zasady dokonywania, anulowania, zmiany i rozliczania rezerwacji w ramach świadczonej usługi drogą elektroniczną przez Usługodawcę (rozumianego zgodnie z definicją objętą treścią pkt 2 Regulaminu) na rzecz Klienta (rozumianego zgodnie z definicją objętą treścią pkt 2 Regulaminu).
    2. 1.2. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.1219 z dnia 24 czerwca 2017 z późn. zm.).
    3. 1.3. Usługodawca (rozumiany zgodnie z definicją objętą treścią pkt 2 Regulaminu) oświadcza, że jest uprawniony do pośredniczenia – na podstawie odrębnej umowy agencyjnej - w zawieraniu umów związanych z rezerwacją pokoi pomiędzy Obiektem a Klientem.
    4. 1.4. Treść Regulaminu jest udostępniania każdemu nieodpłatnie.
    5. 1.5. Regulamin jest dostępny w ramach systemu rezerwacji, na stronie internetowej poszczególnego Obiektu (rozumianego zgodnie z definicją objętą treścią pkt 2 Regulaminu).
    6. 1.6. Regulamin zostaje udostępniony w postaci pozwalającej na jego przechowywanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności (w formacie dokumentu HTML). Na żądanie Klienta, Usługodawca prześle Klientowi kopię regulaminu w formacie PDF na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej Klienta.
  2. 2. DEFINICJE
    1. 2.1. Następujące terminy użyte w Regulaminie będą miały znaczenie ustalone zgodnie z poniższymi definicjami:
      1. 2.1.1. Obiekt - podmiot, na rzecz którego Usługodawca działa (na podstawie odrębnej umowy) jako agent realizujący Usługi świadczone drogą elektroniczną, w tym Usługę opisaną poniżej;
      2. 2.1.2. Klient - oznacza każdą osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która spełnia wymagania opisane w Regulaminie i korzysta z Usługi, w szczególności dokonuje albo anuluje rezerwację w Systemie;
      3. 2.1.3. Regulamin - oznacza niniejszy Regulamin, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę;
      4. 2.1.4. Umowa - oznacza umowę świadczenia usługi rezerwacji pokoi, zawartą drogą elektroniczną, której przedmiotem jest świadczenie Usługi wskazanej w niniejszym Regulaminie;
      5. 2.1.5. Usługa - oznacza usługę rezerwacji pokoi w Obiekcie, świadczoną drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, polegającą na dokonywaniu, zmianie, bądź anulowaniu rezerwacji wybranego pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie oraz umożliwieniu dokonania płatności za rezerwację. Szczegółowy opis Usługi obejmuje pkt 3 niniejszego Regulaminu;
      6. 2.1.6. Usługodawca - oznacza spółkę Profitroom Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Roosevelta 9/3, 60-829 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego), pod numerem KRS 0000303746; NIP: 525-24-23-458; REGON: 141374990;
      7. 2.1.7. Usługa świadczona drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2007 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2017.1907 z dnia 12 października 2017 r. z późn. zm.);
      8. 2.1.8. System Teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2007 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2017.1907 z dnia 12 października 2017 r. z późn. zm.);
      9. 2.1.9. System – System rezerwacji Profitroom Booking Engine, będący własnością i obsługiwany przez Usługodawcę, umożliwiający Klientowi dokonywanie, zmianę bądź anulowanie rezerwacji wybranego pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie oraz dokonywanie płatności z tytułu rezerwacji; rodzaj Systemu Teleinformatycznego;
      10. 2.1.10. Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną lub wiadomości tekstowe (sms).
  3. 3. RODZAJ I ZAKRES USŁUGI
    1. 3.1. Na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu, Usługodawca świadczy drogą elektroniczną usługę dokonywania, zmiany bądź anulowania rezerwacji wybranego pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie oraz usługę dokonywania płatności z tytułu rezerwacji. Usługodawca nie zawiera na rzecz Obiektu umów świadczenia usług hotelowych, w szczególności Usługodawca nie jest zobowiązany do świadczenia innych usług, w tym wszelkich hotelowych, z wyjątkiem usług związanych z dokonaniem, zmianą bądź anulowaniem rezerwacji pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie. Przedmiotowe umowy zawierane są na warunkach określonych odrębnie przez Obiekt.
    2. 3.2. Warunkiem świadczenia Usługi jest:
      1. 3.2.1 zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja jego postanowień poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Usługodawcy;
      2. 3.2.2. złożenie poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Usługodawcy oświadczenia o:
        • prawdziwości danych przekazanych Usługodawcy;
        • wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych przekazanych Usługodawcy w celu świadczenia Usługi;
        • przyjęciu do wiadomości faktu dobrowolności podania danych oraz prawach przysługujących na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z dnia 28 czerwca 2016 r. z późn. zm.);
        • o wyborze płatności za rezerwację i ewentualnym wyborze faktury VAT, jeśli wymagają tego warunki cenowe Obiektu.
    3. 3.2.3. Świadczenie Usługi możliwe jest wyłącznie po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego w ramach Systemu Usługodawcy oraz po akceptacji niniejszego Regulaminu i złożeniu oświadczeń, o których mowa w pkt 3.2.2. Regulaminu.
    4. 3.2.4. Do korzystania z usług określonych w niniejszym Regulaminie, wymagane jest uzyskanie połączenia z siecią Internet oraz posiadanie czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
    5. 3.2.5. Korzystanie z Usługi jest dobrowolne.
    6. 3.2.6. Korzystanie z Usługi jest bezpłatne, przy czym może wiązać się z ponoszeniem przez Klienta kosztów wobec dostawcy sieci Internet, za co nie odpowiada Usługodawca.
  4. 4. REZERWACJA I JEJ ANULOWANIE
    1. 4.1. Do korzystania z Usługi konieczne jest posiadanie unikalnego adresu poczty elektronicznej oraz wypełnienie formularza rezerwacji udostępnionego w ramach Systemu Usługodawcy.
    2. 4.2. Rezerwacja przez Klienta obejmuje następujące kroki:
      1. 4.2.1. wybór usług hotelowych świadczonych przez Obiekt, w oparciu o podane w Systemie dane i informacje, w szczególności dostępność i cenę rezerwacji pokoju; podane w Systemie 4.2.2. ceny są cenami brutto i obejmują wyłącznie usługi wskazane jako jej składniki;
      2. 4.2.3. wprowadzenie przez Klienta wymaganych danych i informacji za pomocą formularza rezerwacji - w szczególności imienia i nazwiska, unikalnego adresu poczty elektronicznej e-mail oraz numeru telefonu - w ramach Systemu udostępnionego na stronie internetowej Obiektu;
      3. 4.2.4. potwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji Regulaminu oraz złożenie wymaganych oświadczeń. Niepotwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji treści Regulaminu oraz niezłożenie wymaganych oświadczeń powoduje uniemożliwienie kontynuowania procedury rezerwacji;
      4. 4.2.5. dokonanie płatności jeśli wymagają tego warunki cenowe Obiektu, na wybranych warunkach;
      5. po wpisaniu danych rezerwacyjnych i potwierdzeniu akceptacji Regulaminu, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość obejmującą kod i potwierdzenie rezerwacji wraz z warunkami płatności oraz zasadami jej zmiany bądź anulowania. Z momentem wysłania potwierdzenia, umowę rezerwacji uważa się za zawartą.
    3. 4.3. Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji w przypadku braku wolnych pokoi w Obiekcie. W takim przypadku, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość o braku możliwości dokonania rezerwacji.
    4. 4.4. Anulowanie rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
      1. 4.4.1. wybór opcji “Modyfikuj” w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie rezerwacji, o której mowa w pkt 4.2 lit. e Regulaminu;
      2. 4.4.2. wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce internetowej systemu do zarządzania rezerwacją. W systemie do zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję “Anuluj”, a następnie należy opisać przyczynę anulacji;
      3. 4.4.3. po dokonaniu anulowania rezerwacji, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji, a w razie anulowania bezkosztowego i dokonania wcześniej płatności za rezerwację, wpłacona kwota zostanie zwrócona Klientowi na rachunek, z którego dokonano płatności w ramach rezerwacji.
    5. 4.5. Zmiana rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
      1. 4.5.1. wybór opcji “Modyfikuj” w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie rezerwacji, o której mowa w pkt 4.2 lit. e Regulaminu;
      2. 4.5.2. wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce internetowej systemu do zarządzania rezerwacją. W systemie do zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję “Modyfikuj”, a następnie należy szczegółowo opisać prośbę o modyfikację;
      3. 4.5.3. po wysłaniu prośby o modyfikację, Obiekt skontaktuje się z gościem w celu poinformowania o statusie modyfikacji.
  5. 5. OBOWIĄZKI USŁUGODAWCY
    1. 5.1. W związku ze świadczeniem Usługi opisanej w niniejszym Regulaminie, Usługodawca zobowiązany jest do:
      1. 5.1. przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu;
      2. 5.2. świadczenia Usługi z należytą starannością.
    2. 5.2. W przypadku wystąpienia nieplanowanego braku dostępu do Usługi lub wskutek awarii uniemożliwiającej jej realizację, Usługodawca zobowiązany będzie do podjęcia z należytą starannością działań zmierzających do przywrócenia funkcjonalności Systemu. Usługodawca nie ponosi jednak odpowiedzialności za brak możliwości korzystania przez Klienta z Usługi oraz jakiekolwiek szkody Klienta spowodowanej brakiem dostępu do Systemu, awarią łączy telekomunikacyjnych, poza przypadkami gdy do takiego zdarzenia doszłoby z winy umyślnej Usługodawcy.
    3. 5.2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zablokowania adresu poczty elektronicznej Klienta, który naruszył postanowienia niniejszego Regulaminu lub przepisy prawa.
    4. 5.3. Usługodawca nie gwarantuje nieprzerwanego świadczenia Usługi. W szczególności Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwę w świadczeniu Usługi spowodowaną przyczynami technicznymi, konserwacyjnymi wobec Systemu oraz leżącymi po stronie Klienta lub podmiotu trzeciego.
  6. 6. OBOWIĄZKI KLIENTA
    1. 6.1. W związku z korzystaniem z Usługi, Klient zobowiązany jest do:
      1. 6.1.1 przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu;
      2. 6.1.2. przestrzegania wszelkich przepisów prawa, dobrych obyczajów oraz powszechnie obowiązujących zasad korzystania z sieci internetowej;
      3. 6.1.2. prawidłowego określenia danych Klienta, w tym w szczególności wymaganych w trakcie rezerwacji;
      4. 6.1.3. niezwłocznego informowania Usługodawcy o wszelkich ewentualnych naruszeniach bezpieczeństwa i problemach związanych z funkcjonowaniem lub korzystaniem z Usługi;
      5. 6.1.4. nieprowadzenia jakichkolwiek działań zagrażających bezpieczeństwu Systemu lub systemów komputerowych osób trzecich;
      6. 6.1.5. niewykorzystywania Systemu bezpośrednio lub pośrednio do prowadzenia jakichkolwiek działań sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami zasadami korzystania z internetu, lub naruszających prawa osób trzecich.
  7. 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
    1. 7.1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usługi wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych będących poza wpływem Usługodawcy.
    2. 7.2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z Usługi wynikający z błędów przy dokonaniu, zmianie bądź anulowaniu rezerwacji przez Klienta.
    3. 7.3. Klient ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność na zasadach ryzyka za wszelkie skutki oraz szkody powstałe po stronie Klienta, Usługodawcy lub innej osoby, związane lub wynikające z następujących zdarzeń:
      1. 7.3.1. naruszenia przez Klienta jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu;
      2. 7.3.1. niewłaściwego korzystania przez Klienta z Systemu, w szczególności korzystania z Systemu w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem lub instrukcjami przedstawionymi w ramach Regulaminu;
      3. 7.3.2. braku zabezpieczenia systemów informatycznych Klienta.
    4. 7.4. Usługodawca nie kontroluje, nie weryfikuje ani nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód wyrządzonych Klientowi lub osobie trzeciej w wyniku lub w związku z korzystaniem przez Klienta z Usługi, w szczególności Usługodawca nie odpowiada za szkody powstałe lub związane z:
      1. 7.4.1. zniszczeniem, uszkodzeniem, przerwami w działaniu Usługi lub jakiegokolwiek oprogramowania wykorzystywanego przez Klienta;
      2. 7.4.2. wprowadzeniem do systemu informatycznego Klienta jakiegokolwiek szkodliwego oprogramowania (np. wirusów) lub danych, w tym związanym ze zniszczeniem lub uszkodzeniem sprzętu lub oprogramowania Klienta.
    5. 7.5. Usługodawca nie będzie ponosił odpowiedzialności z tytułu szkód wyrządzonych Klientowi w związku z wadami (usterkami) Systemu, brakiem działania lub niewłaściwym działaniem, awariami, w tym brakiem możliwości korzystania lub błędnym działaniem Usługi spowodowanym brakiem działania lub nieprawidłowym działaniem (np. wadą, awarią) Systemu lub jakiegokolwiek jego elementu.
    6. 7.6. Żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane siłą wyższą.
    7. 7.7. Wyłączona zostaje odpowiedzialność Usługodawcy za szkodę w postaci utraconych korzyści Klienta.
    8. 7.8. Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności Usługodawcy nie mają zastosowania w przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają zastosowania do szkód wyrządzonych Klientowi umyślnie.
  8. 8. REKLAMACJE
    1. 8.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy.
    2. 8.2. Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi.
    3. 8.3. Reklamacje będą rozpatrywane na zasadzie pierwszeństwa zgłoszenia do Usługodawcy, na warunkach opisanych powyżej.
    4. 8.4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej podany przez niego w reklamacji lub adres korespondencyjny Klienta.
    5. 8.5. W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do Klienta do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji. W takim przypadku, termin, o którym mowa w pkt. 8.4 powyżej biegnie od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji przez Usługodawcę.
  9. 9. DANE OSOBOWE
    1. 9.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Koncept 2000 sp. z o.o., Komitetu Obrony Robotników 24, 02-148 Warszawa, z którym można się skontaktować przez e-mail: ado@airporthotel.pl
    2. 9.2. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do świadczenia Usługi.
    3. 9.3. Klientowi, którego dane dotyczą, przysługuje prawo:
      1. 9.3.1. dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia lub wycofania w każdej chwili (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej 9.3.2. podstawie przed jej wycofaniem);
      2. 9.3.3. żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym);
      3. 9.3.4. ograniczenia przetwarzania danych;
      4. 9.3.5. przenoszenia danych (o ile jest to technicznie możliwe);
      5. 9.3.6. wyrażenia sprzeciwu w przypadku stosowania zautomatyzowanego podejmowania decyzji (w tym profilowania);
      6. 9.3.7. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    4. 9.4. Przekazane przez Klienta dane osobowe będą przetwarzane w celu:
      1. 9.4.1. realizacji usług świadczonych przez Administratora na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
      2. 9.4.2. marketingu, w tym przesyłania informacji handlowych na adres poczty elektronicznej, jeżeli Klient wyraził na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej może być cofnięta poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail Administratora;
      3. 9.4.3. realizacji uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych w szczególnych przypadkach na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO np. windykacji, czy monitorowania wizyjnego ruchu na terenie Obiektu.
    5. 9.5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są umowy zawarte pomiędzy Klientem a Obiektem oraz właściwe przepisy prawa krajowego i unijnego w ramach których dochodzi do przetwarzania danych osobowych.
    6. 9.6. Dane osobowe Klienta przechowywane będą maksymalnie przez okres wynikający z przepisów Ordynacji podatkowej, przepisów ustawy o rachunkowości i innych powszechnie obowiązujących przepisów.
    7. 9.7. Dane osobowe Klienta nie będą przetwarzane poza obszarem EOG.
    8. 9.8. Administrator może korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, do celów marketingowych oraz dostosowania oferty.
    9. 9.9. Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych Usługodawcy. Odbiorcami danych osobowych mogą być także organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora danych (np. obsługa prawna, IT, marketingowa, księgowa oraz inne podmioty uczestniczące w realizacji Usługi).
    10. 9.10. Usługodawca oraz Administrator, oświadczają, że stosuje środki organizacyjne i techniczne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych.
    11. 9.11.  Usługodawca oraz Administrator nie ponoszą odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta nieprawdziwych lub błędnych danych, jeśli mimo dołożenia należytej staranności nie będzie możliwe nawiązanie kontaktu z Klientem.
  10. 10. ZAKAZ DZIAŁAŃ BEZPRAWNYCH
    1. 10.1. Klient nie może korzystać z Usługi świadczonej przez Usługodawcę w celach sprzecznych z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami oraz powszechnie przyjętymi zasadami postępowania.
    2. 10.2. Klient może korzystać z Usługi wyłącznie w sposób zgodny z jej przeznaczeniem i funkcjonalnością określoną w Regulaminie.
  11. 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. 11.1. Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej Obiektu i obowiązuje wobec rezerwacji dokonanych po dniu 2018-03-22.
    2. 11.2. Usługodawca jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, Usługodawca może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
      1. 11.2.1. konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
      2. konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
      3. 11.2.2. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Systemu;
      4. wprowadzenia nowych Usług, zmiany zakresu lub charakteru Usług;
      5. 11.2.3. zmiany warunków technicznych świadczenia Usług;
      6. 11.2.4. zmiany zakresu działalności Usługodawcy.
    3. 11.3. W granicach wyznaczonych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, nieważność któregokolwiek z postanowień Regulaminu pozostaje bez wpływu na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
    4. 11.4. Wszelkie spory powstałe na tle realizacji postanowień niniejszego Regulaminu, rozpatrywane będą przez sąd powszechny właściwy dla Usługodawcy. Postanowienie objęte treścią zdania poprzedzającego nie dotyczy umów zawieranych z Użytkownikami Klientami będącymi konsumentami. W celu uchylenia ewentualnych wątpliwości, Usługodawca informuje, że w przypadku konsumentów w sporach, o których mowa w niniejszym ustępie, sądem właściwym jest sąd przewidziany w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony praw konsumentów.
    5. 11.5. Prawem właściwym jest prawo polskie. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2017.459 z dnia 2 marca 2017 r. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1907 z dnia 12 października 2017 r. z późn. zm.), a także ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z dnia 28 czerwca 2016 r. z późn. zm.).
Polityka prywatności Airport Hotel Okęcie

POLITYKA PRYWATNOŚCI AIRPORT HOTEL OKĘCIE

Celem opracowania niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych.

  1. Właścicielem Airport Hotel Okęcie i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest  Koncept 2000 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-148) przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 24. 
  1. Informujemy, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.
  1. Zbieramy dane osobowe które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej.
  2. Dodatkowo po uzyskaniu zgody zbieramy dane w celach marketingowych.
  1. Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelowej.
  1. Dane zbieramy podczas :
  •  procesu rezerwacji przez stronę internetową
  •  procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w hotelu, drogą telefoniczną lub mailową,
  •  meldowania  gościa w hotelu.

Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com , HRS, organizatorów imprez, itp. ), jeśli wyrażona została na to zgoda.

  1. Zbieramy następujące dane :
  1. Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową, a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane :
  • Imię i Nazwisko;
  • Adres ( ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto);
  • Numer telefonu;
  • Adres e-mail;
  • Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr NIP ( w przypadku wystawiania faktury VAT na przedsiębiorstwo);
  • Nr rejestracyjny pojazdu należącego do Klienta (w przypadku korzystania z parkingu hotelowego);
  • Nr dokumentu tożsamości.
  1. Dane dzieci takie jak imię, nazwisko, narodowość i data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek, oraz w celach statystycznych.
  1. Podczas korzystania ze stron internetowych hotelu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje (adres IP przypisany do komputera z którego nastąpiło wejście na stronę hotelu, zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego).
  1. Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:
  1. Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.
  2. Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania:
    • tworzenie i przechowywanie dokumentacji prawnej zgodnie ze standardami księgowości.
  3. Obsługi pobytu Klienta w hotelu:
    • monitorowanie korzystania z usług (telefon, bar, płatna telewizja itp.)
    • zarządzanie dostępem do pokoi,
    • wewnętrzne zarządzanie listami Klientów, którzy zachowali się niewłaściwie podczas pobytu w hotelu (zachowanie agresywne i antyspołeczne, naruszenie warunków umowy z hotelem, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkody i wandalizm, problemy przy płatności).
  1. Poprawy obsługi hotelowej, a szczególnie:
    • przetwarzania danych osobowych Klienta w ramach naszego programu marketingowego – w celu prowadzenia działań marketingowych, promocji marek i lepszego poznania wymagań i życzeń Klienta,
    • lepsze dostosowanie naszych produktów i usług do wymagań Klientów,
    • dopasowanie ofert handlowych i wiadomości o promocjach przesyłanych Klientowi,
    • informowanie Klienta o specjalnych ofertach i nowych usługach hotelu.
  1. Zarządzanie relacjami z Klientami przed pobytem, w trakcie i po:
    • operacje segmentacji w oparciu o historię rezerwacji i preferencje Klienta – w celu przesyłania Klientowi dostosowanych wiadomości,
    • tworzenie statystyk i obliczanie wyników handlowych, a także prowadzenie sprawozdawczości,
    • zapewnienie danych kontekstowych wykorzystywanych przez narzędzie proponowania ofert, gdy Klient odwiedza internetową stronę hotelu lub rezerwuje hotel,
    • wysyłanie newsletterów, promocji oraz ofert usług turystycznych i hotelowych, a także telefoniczny kontakt z Klientem,
    • obsługa wniosków dotyczących anulowania subskrypcji, promocji, ofert turystycznych i ankiet zadowolenia,
    • branie pod uwagę prawa do sprzeciwu.
  1. Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych hotelu w tym:
    • poprawy nawigacji,
    • wdrażanie środków zabezpieczających i zapobiegających oszustwom.
  1. Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).
  1. Dostęp do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy hotelu, oraz Podmioty przetwarzające z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla hotelu). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  1. Airport Hotel Okęcie podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie
    z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Gości.
  1. Kiedy Gość przekazuje nam dane karty kredytowej podczas rezerwacji, przekierowywany jest na stronę akceptanta kart płatniczych który zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzanej transakcji.
  1. Gościom Airport Hotel Okęcie przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.
  1. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.
  1. Dane pozyskane z monitoringu usuwane są po 30 dniach od daty ich rejestracji.
  1. W przypadku stwierdzenia że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
  1. Kontakt z Airport Hotel Okęcie w sprawie ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: ado@airporthotel.pl.
  1. Polityka Cookies

Niniejsza Polityka Cookies określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy Airport Hotel Okęcie (dalej: Serwis).

Administrator realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:

  • poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzu informacje,
  • poprzez gromadzenie plików “cookies”.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  • optymalizacji korzystania ze stron internetowych oraz dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji Użytkownika,
  • tworzenia statystyk pozwalających zrozumieć sposób korzystania ze stron internetowych w celu ich ulepszania,
    • przekierowania użytkowników Serwisów stron trzecich, w tym serwisów społecznościowych.

Przy pierwszej wizycie na stronie Airport Hotel Okęcie użytkownik jest informowany o używaniu plików cookies. Pozostając na stronie użytkownik akceptuje stosowanie zwykłych plików cookies na stronie internetowej. Brak zmiany po stronie użytkowników ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na użycie plików „cookies”.

Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Serwisie w plikach „cookies" znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, w szczególności tych wymagających autoryzacji. Użytkownik może w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak, aby pliki cookies były albo akceptowane, albo odrzucane lub tak, aby użytkownik był powiadamiany o nieumieszczaniu tych plików na swoim komputerze.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików „cookies”

  1. sesyjne - pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia lub wylogowania się ze strony internetowej na której zostały zamieszczone,
  2. stałe - pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies.

W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych, które działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się uważnie zapoznać.

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach będziemy informować użytkowników w sposób widoczny i zrozumiały.

Data ostatniej aktualizacji: 28.06.2018

Regulamin pobytu ze zwierzętami

REGULAMIN POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI

Airport Hotel Okęcie przyjmuje Gości wraz z ich pupila­mi – zwierzętami domowymi. W trosce o komfort innych Gości przyjęcie pod nasz dach czworonoga powinno być poprzedzone zgłoszeniem podczas rezerwacji pokoju.

  1. Koszt pobytu każdego zwierzęcia w Hotelu wynosi 70,00 zł za dobę.
  2. W Hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe (psy i koty).
  3. Zwierzęta muszą być zdrowe oraz posiadać książeczkę zdrowia potwierdzającą aktualne szczepienia oraz odrobaczenie.
  4. Hotel może odmówić przyjęcia zwierząt ras powsze­chnie uznawanych za groźne lub agresywne.
  5. Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
  6. pkt 6. Pokój hotelowy jest sprzątany pod nieobec­ność zwierzęcia. Obowiązkiem Właściciela jest poinformowanie Recepcji o godzinie udostępnienia pokoju do sprzątania.
  7. Właścicieli zwierząt obowiązują powszechne zasa­dy: zabrania się wprowadzania zwierząt do punk­tów gastronomicznych oraz rekreacyjnych.
  8. Właściciele psów są odpowiedzialni za natychmi­astowe uprzątnięcie nieczystości pozostawionych przez psy. Właściciele kotów muszą posiadać ku­wetę, opróżniać ją do plastikowej torby, którą nas­tępnie umieszczają w pojemniku wskazanym przez pracownika hotelu.
  9. Zwierzę nie powinno być pozostawione samo w pokoju dłużej, niż wynika to z jego indywidualnych potrzeb fizjologicznych. W przypadku, gdy pracown­icy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt in­nych Gości lub niszczy mienie Hotelu, zastrzegamy sobie prawo wejścia personelu do pokoju Gościa.
  10. Właściciele są odpowiedzialni za zachowanie przez zwierzęta ciszy w Hotelu i niezakłócanie spokoju innym gościom.
  11. Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę, będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto itp.), Właściciel zostanie obciążony kosztami dodatkowego sprzątania oraz usług pralniczych. Jeżeli pościel będzie przez zwierzę uszkodzona, Właściciel zobowiązany jest do pokrycia kosztów odkupienia całego kompletu pościeli.
  12. Wszystkie szkody w mieniu Hotelu bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami zostaną obciążeni właściciele.
  13. Do wszelkich kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawa z dn. 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 1971 nr 27 poz. 252 z późn. zm.).
Regulamin wypożyczenia roweru

REGULAMIN WYPOŻYCZANIA ROWERÓW

  1. Wypożyczane rowery są własnością Airport Hotel Okęcie.
  2. Rowery są wyposażone w zapięcie zabezpieczające z kluczykiem, oświetlenie, oświetlenie odblaskowe tylne, błotniki, bagażnik i dzwonek. Na życzenie Klienta udostępniana jest mapa z topografią dróg rowerowych w Warszawie.
  3. Wypożyczany rower jest sprawny technicznie i w takim samym stanie powinien zostać zwrócony.
  4. Aby wypożyczyć rower należy: przedstawić dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem, być osobą pełnoletnią i trzeźwą, podpisać umowę na wypożyczenie roweru, co oznacza akceptację warunków
  5. Wypożyczający jest osobiście odpowiedzialny za wypożyczony rower.
  6. Zabrania się przekazywania roweru osobom trzecim.
  7. Osoba Wypożyczająca rower zrzeka się wszel­kich roszczeń wobec Airport Hotel Okęcie z tytułu wypadków, poniesionych szkód lub obrażeń pow­stałych w trakcie korzystania z roweru.
  8. W przypadku pozostawienia roweru poza Airport Hotel Okęcie należy go zabezpieczyć przed kradzieżą za pomocą dostarczonego zapięcia z kluczykiem
  9. Osoba wypożyczająca rower ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody od momentu wypożyczenia roweru do czasu jego zwrotu.
  10. W przypadku kradzieży roweru Wypożyczający ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Policję, a następnie przedstawić w Airport Hotel Okęcie zaświadczenie o zgłoszeniu kradzieży.
  11.  Wypożyczający ponosi pełne koszty skradzionego roweru lub jego naprawy / zniszczenia.
  12. Za wady ukryte roweru Airport Hotel Okęcie nie ponosi odpowiedzialności.
  13. Na czas wypożyczenia roweru sporządzana jest umowa.
  14. Opłata za wynajem roweru pobierana jest przez Recepcję hotelową przy jego zwróceniu.
Pokaż na mapie
Newsletter
Bądź zawsze na bieżąco z najnowszymi promocjami i wydarzeniami!
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij