Celem opracowania niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania
informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych.
1. Właścicielem Airport Hotel Okęcie i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest Koncept 2000 + Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (02-148) przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 24.
2. Informujemy, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.
3. Zbieramy dane osobowe które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej.
4. Dodatkowo po uzyskaniu zgody zbieramy dane w celach marketingowych.
5. Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelowej.
6. Dane zbieramy podczas :
> procesu rezerwacji przez stronę internetową
> procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w hotelu, drogą
telefoniczną lub mailową,
> meldowania gościa w hotelu.
7. Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com , HRS, organizatorów imprez, itp. ), jeśli wyrażona została na to zgoda. Zbieramy następujące dane:
7.1. Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową, a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane :
> Imię i Nazwisko;
> Adres ( ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto);
> Numer telefonu;
> Adres e-mail;
> Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr NIP ( w przypadku wystawiania
faktury VAT na przedsiębiorstwo);
> Nr rejestracyjny pojazdu należącego do Klienta (w przypadku
korzystania z parkingu hotelowego);
> Nr dokumentu tożsamości.
7.2. Dane dzieci takie jak imię, nazwisko, narodowość i data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek, oraz w celach statystycznych.
7.3. Podczas korzystania ze stron internetowych hotelu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje (adres IP przypisany do komputera z którego nastąpiło wejście na stronę hotelu, zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego).
8. Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:
>Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.
8.1. Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania:
> tworzenie i przechowywanie dokumentacji prawnej zgodnie ze standardami księgowości.
8.2.Obsługi pobytu Klienta w hotelu:
> monitorowanie korzystania z usług (telefon, bar, płatna t e l e w i z j a i t p . )
> zarządzanie dostępem do pokoi,
> wewnętrzne zarządzanie listami Klientów, którzy zachowali się niewłaściwie podczas pobytu w hotelu (zachowanie agresywne i antyspołeczne, naruszenie warunków umowy z hotelem, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkody i wandalizm, problemy przy płatności).|
8.3. Poprawy obsługi hotelowej, a szczególnie:
> przetwarzania danych osobowych Klienta w ramach naszego programu marketingowego – w celu prowadzenia działań marketingowych, promocji marek i lepszego poznania wymagań i życzeń Klienta,
> lepsze dostosowanie naszych produktów i usług do wymagań Klientów,
> dopasowanie ofert handlowych i wiadomości o promocjach przesyłanych Klientowi,
> informowanie Klienta o specjalnych ofertach i nowych usługach hotelu.
8.4. Zarządzanie relacjami z Klientami przed pobytem, w trakcie i po:
> operacje segmentacji w oparciu o historię rezerwacji i preferencje Klienta – w celu przesyłania Klientowi dostosowanych wiadomości,
> tworzenie statystyk i obliczanie wyników handlowych, a także prowadzenie sprawozdawczości,
> zapewnienie danych kontekstowych wykorzystywanych przez narzędzie proponowania ofert, gdy Klient odwiedza internetową stronę hotelu lub rezerwuje hotel,
> wysyłanie newsletterów, promocji oraz ofert usług turystycznych i hotelowych, a także telefoniczny kontakt z Klientem,
> obsługa wniosków dotyczących anulowania subskrypcji, promocji, ofert turystycznych i ankiet zadowolenia,
> branie pod uwagę prawa do sprzeciwu.
8.5. Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych hotelu w tym:
> poprawy nawigacji,
> wdrażanie środków zabezpieczających i zapobiegających oszustwom.
8.6. Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).
9. Dostęp do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy hotelu, oraz Podmioty przetwarzające z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla hotelu). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
10. Airport Hotel Okęcie podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Gości.
11. Kiedy Gość przekazuje nam dane karty kredytowej podczas rezerwacji, przekierowywany jest na stronę akceptanta kart płatniczych który zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzanej transakcji.
12. Gościom Airport Hotel Okęcie przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych
13. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej o d w o ł a n i a .
14. Dane pozyskane z monitoringu usuwane są po 30 dniach od daty ich rejestracji.
15. W przypadku stwierdzenia że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
16. Kontakt z Airport Hotel Okęcie w sprawie ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: ado@airporthotel.pl.
17. Polityka Cookies:
Niniejsza Polityka Cookies określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy Airport Hotel Okęcie (dalej: Serwis). Administrator realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
> poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzu informacje,
> poprzez gromadzenie plików “cookies”.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
> optymalizacji korzystania ze stron internetowych oraz dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji U ż y t k o w n i k a ,
> tworzenia statystyk pozwalających zrozumieć sposób korzystania ze stron internetowych w celu ich ulepszania,
> przekierowania użytkowników Serwisów stron trzecich, w tym serwisów społecznościowych. Przy pierwszej wizycie na stronie Airport Hotel Okęcie użytkownik jest informowany o używaniu plików cookies. Pozostając na stronie użytkownik akceptuje stosowanie zwykłych plików cookies na stronie internetowej. Brak zmiany po stronie użytkowników ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na użycie plików „cookies”. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Serwisie w plikach „cookies" znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, w szczególności tych wymagających autoryzacji. Użytkownik może w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak, aby pliki cookies były albo akceptowane, albo odrzucane lub tak, aby użytkownik był powiadamiany o nieumieszczaniu tych plików na swoim komputerze. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików „ c o o k i e s ”:
1. sesyjne - pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia lub wylogowania się ze strony internetowej na której zostały z a m i e s z c z o n e ,
2. stałe - pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych, które działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób
nadzorowane przez Serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się uważnie zapoznać.
18. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach będziemy informować użytkowników w sposób widoczny i zrozumiały Dane użytkowników serwisów społecznościowych Airport Hotel Okęcie korzysta i zawiera na stronie internetowej
odnośniki do następujących serwisów społecznościowych: Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube. Administrator nie zamieszcza danych użytkowników na portalach społecznościowych, ale takie dane są zamieszczane przez samych
Użytkowników lub automatycznie w przypadku korzystania z Fanpage’a Administratora lub innych serwisów.
Dane wprowadzane przez Użytkowników portali społecznościowych mogą być przetwarzane przez:
• spółkę Facebook, Inc. z siedzibą w 1601 Willow Road Menlo Park, California 94025 która może przetwarzać dane poza granicami EOG
• spółkę LinkedIn, LinkedIn Ireland Unlimited Company z siedzibą Wilton Plaza Wilton Place, Dublin 2Ireland która może przetwarzać dane poza granicami EOG.
• spółkę Google, Google Building Gordon House, 4 Barrow St, Grand Canal Dock, Dublin 4, D04 V4X7, Irlandia
Operatorzy portali społecznościowych przetwarzają dane osobowe we własnym zakresie, zgodnie z wprowadzoną przez siebie polityką prywatności. Z polityką prywatności poszczególnych portali społecznościowych można zapoznać się pod następującymi a d r e s a m i :
• F a c e b o o k :
https://www.facebook.com/privacy/policy/?entry_point=data_polic
y _ r e d i r e c t & e n t r y = 0
• I n s t a g r a m :
https://www.facebook.com/help/instagram/155833707900388
• L i n k e d i n :
https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy?trk=d_checkpoint_lg_co
n su m e rLo g in _ft_p riva cy_p o licy
• Youtube: https://policies.google.com/privacy?hl=pl
W celu umożliwienia korzystania z serwisów społecznościowych, Administrator może przetwarzać następujące dane użytkowników: imię i nazwisko lub inna nazwa Użytkownika, informacje o polubieniu fanpage’a, aktywności na fanpage’u, treść komentarzy i postów zamieszczanych przez Użytkowników, zdjęcia zamieszczone przez Użytkowników. W celu umożliwienia kontaktu Użytkowników z Administratorem, Administrator przetwarza dane osób kontaktujących się z Administratorem za pośrednictwem komunikatora Facebook Messanger. Przetwarzane są: imię i nazwisko lub nazwa Użytkownika, treść korespondencji (wiadomości, wątków). Dane te
nie są przechowywane przez Administratora w innym miejscu niż konto na portalu Facebook, w szczególności Administrator nie zapisuje tych danych na własnych serwerach. Na fanpage’u oraz pozostałych kontach w portalach
społecznościowych Administrator może zamieszczać informacje marketingowe dotyczące świadczonych usług oraz eventów lub konkursów i akcji promocyjnych, które organizuje lub w których bierze udział. Z uwagi na specyfikę portali społecznościowych, informacje o osobach obserwujących fanpage, polubieniach oraz treść komentarzy, posty, zdjęcia oraz inne informacje zamieszczane przez Użytkowników mogą być jawne dla innych użytkowników oraz osób trzecich, na co Administrator nie ma wpływu. Podstawą przetwarzania danych za pośrednictwem portali społecznościowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, który polega na zapewnieniu możliwości kontaktu z Użytkownikami oraz prowadzeniu własnych działań marketingowych (art. 6 ust. 1. lit f RODO). Dane przetwarzane są przez okres komunikacji z Użytkownikami, a następnie są usuwane. Odnośniki zewnętrzne Nasza strona internetowa oraz innego rodzaju komunikacja może zawierać odnośniki do serwisów zewnętrznych. Dane osobowe przekazywane za pośrednictwem takich stron, serwisów i odnośników nie podlegają niniejszej polityce prywatności i nie ponosimy odpowiedzialności za przetwarzanie danych osobowych za pośrednictwem takich stron internetowych. Serwisy, do których odnośniki znajdują się na naszej stronie internetowej posiadają własną politykę prywatności określającą sposób przetwarzania danych użytkowników.
____________________
Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Koncept 2000 + Sp. z o.o. Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (02-148) przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 24.
O nr NIP 5223091597.
Z administratorem danych można skontaktować się za pomocą maila pod adresem: ado@airporthotel.pl
Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Skutkiem niepodania danych w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacji.
Kategorie danych
Przetwarzane będą następujące kategorie danych osobowych: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Kandydata, a jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku, również: dane dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.
Cel i podstawy przetwarzania
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla celów związanych z rekrutacją na wybrane stanowisko:
-w przypadku Kandydatów do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
-w przypadku Kandydatów do zatrudnienia na podstawie umowy cywilnoprawnej w zakresie niezbędnym do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-w pozostałym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie zgody Kandydata wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym (art. 6 ust. 1. lit a RODO);
-dane mogę być przetwarzane również na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na przeprowadzeniu procesu rekrutacyjnego i/lub na obronie przed ewentualnymi roszczeniami z tym związanymi (art. 6 ust. 1. lit f RODO).
Odbiorcy danych osobowych
Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać jedynie organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów, a także podmioty, które na podstawie zawartych przez administratora umów, świadczą usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności usługi zewnętrznego wsparcia usług rekrutacyjnych za pomocą portali internetowych, wsparcia i serwisu dla oprogramowania, w którym przetwarzane są dane osobowe.
Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przetwarzane czas okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wyłonienia kandydata na stanowisko tj. do zakończenia procesu rekrutacji i przyjęcia oferty pracy przez wybranego kandydata, a następnie przez okres 3 miesięcy w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z przeprowadzonym procesem rekrutacji.
Jeżeli Kandydat w zgłoszeniu rekrutacyjnym wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane przez okres 1 roku od zakończenia bieżącej rekrutacji. Wyrażoną zgodę można w każdym momencie cofnąć. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed cofnięciem zgody.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. jeśli dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody – cofnięcia tej zgody;
3. sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych;
4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku wątpliwości co do prawidłowości danych lub zasadności ich przetwarzania;
5. usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie;
6. wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu
Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.
Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Nie planujemy przekazywania Państwa danych do Państw trzecich.
_____________________
Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych dla kontrahentów.
Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Koncept 2000 + Sp. z o.o. Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (02-148) przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 24.
O nr NIP 5223091597.
Z administratorem danych można skontaktować się za pomocą maila pod adresem: ado@airporthotel.pl
Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.
Cel i podstawy przetwarzania
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem, wykonywaniem i kontynuacją umów, współpracą handlową, wsparciem obsługi, lub realizacją dostaw.
Dane kontrahentów będą przetwarzane w celu negocjacji, zawarcia, wykonania i kontynuacji umów, współpracy handlowej, wsparcia obsługi lub realizacji dostaw, a przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której Pan/Pani jest stroną lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1. lit b RODO).
Dane osób reprezentujących naszego Kontrahenta będą przetwarzane w celu zapewnienia właściwej reprezentacji naszego Kontrahenta, kontaktu oraz zapewnienia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit f RODO), a podstawą przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes.
Dane będą przetwarzane również w celu realizacji obowiązków nałożonych przez obowiązujące przepisy prawa, takich jak obowiązki podatkowe i z zakresu rachunkowości, obowiązki z zakresu przeciwdziałaniu prania pieniędzy i finansowania terroryzmu itp. (art. 6 ust. 1. lit c RODO).
Dane mogą być przetwarzane w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na dochodzeniu roszczeń lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1. lit f RODO).
Dodatkowo Administrator przetwarza dane osobowe osób znajdujących się w obszarze objętym monitoringiem na terenie obiektu w zakresie monitoringu wizyjnego w celu zapewnienia bezpieczeństwa mienia i osób co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes (Art. 6 pkt lit f RODO).
Kategorie danych
Przetwarzane będą następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, zajmowane stanowisko lub pełniona funkcja, numer telefonu, NIP (w przypadku wystawienia faktury).
Odbiorcy danych osobowych
Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać jedynie organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów, a także podmioty, które na podstawie zawartych przez administratora umów, świadczą usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności obsługi finansowo księgowej, obsługi bankowej, kurierskie lub spedycyjne, oraz wsparcia i serwisu dla oprogramowania, w którym przetwarzane są dane osobowe.
Okres przechowywania danych
Dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia umowy, będą przetwarzane przez okres negocjacji oraz jej obowiązywania. Dane przetwarzane w celu realizacji współpracy będą przetwarzane przez okres trwania tej współpracy. Dane przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa będą przetwarzane przez okres wynikający z tych przepisów (5 lat od zakończenia współpracy). Dane przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami będą przetwarzane do czasu przedawnienia tych roszczeń (do 6 lat od zakończenia współpracy).
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. jeśli dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody – cofnięcia tej zgody;
3. sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych;
4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku wątpliwości co do prawidłowości danych lub zasadności ich przetwarzania;
5. usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie;
6. wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu
Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.
Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Dane nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
_____________________
Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych dla osób w obszarze objętym monitoringiem wizyjnym.
Airport Hotel Okęcie jest objęty monitoringiem wizyjnym.
Monitoringiem objęte są wejścia i wyjścia z budynku, garaż, hol, recepcja, lobby, restauracja, korytarze i pozostałe ciągi komunikacyjne oraz najbliższy teren wokół budynku.
Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Koncept 2000 + Sp. z o.o. Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (02-148) przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 24.
O nr NIP 5223091597.
Z administratorem danych można skontaktować się za pomocą maila pod adresem: ado@airporthotel.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie Hotelu oraz zabezpieczenia mienia, a podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora (art. 6 ust 1 pkt f) RODO), który polega na zapewnieniu bezpieczeństwa we wskazanym zakresie.
Kategorie danych
Przetwarzaniu podlega wizerunek zarejestrowany za pomocą kamer.
Okres przechowywania danych
Kamery rejestrują obraz w sposób ciągły. Nagrania są przechowywane przez okres 14 dni, po czym są automatycznie nadpisywane, chyba, że w tym czasie uprawniony podmiot wystąpi o ich zabezpieczenie. W takim przypadku dane przetwarzane są do zakończenia postępowania, na potrzeby którego zostały zabezpieczone.
Odbiorcy danych
Dane mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązujących przepisów prawa i mogą zostać zabezpieczone na wniosek uprawnionych organów lub instytucji (Policja, Sąd, ubezpieczyciel).
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. jeśli dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody – cofnięcia tej zgody;
3. sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych;
4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku wątpliwości co do prawidłowości danych lub zasadności ich przetwarzania;
5. usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie;
6. wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu
Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.
Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Dane nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
____________________
Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych Gości hotelowych.
Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Koncept 2000 + Sp. z o.o. Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (02-148) przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 24.
O nr NIP 5223091597.
Z administratorem danych można skontaktować się za pomocą maila pod adresem: ado@airporthotel.pl
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy o świadczenie usług hotelowych. Skutkiem niepodania danych będzie brak możliwości realizacji umowy i świadczenia usług.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe Dane będą przetwarzane w celu wykonania umowy o świadczenie usług hotelowych w Airport Hotel Okęcie, lub do podjęcia działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1. lit. b RODO), realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym obowiązków podatkowych oraz obowiązków z zakresu rachunkowości (art. 6 ust. 1. lit c RODO)
realizacji uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na dochodzeniu roszczeń lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1. lit f RODO).
Kategorie danych
Przetwarzane mogą być następujące kategorie Pana/Pani danych osobowych: imię i nazwisko, data urodzenia, adres, dane kontaktowe (numer telefonu, e-mail), numer dokumentu (paszportu w przypadku obcokrajowców), numer rachunku bankowego i/lub karty kredytowej, numer identyfikacji podatkowej (w przypadku wystawienia faktury VAT).
Okres przetwarzania danych
Dane osobowe będą przetwarzane czas okres niezbędny do realizacji umowy o świadczenie usług hotelowych, a następnie dane przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa będą przetwarzane przez okres wynikający z tych przepisów, tj. do 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło świadczenie usługi. Dane przetwarzane w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na dochodzeniu roszczeń lub obrony przed roszczeniami mogą być przetwarzane do czasu przedawnienia tych roszczeń. Niezależnie od powyższego, dane w elektronicznym systemie rezerwacyjnym będą przetwarzane przez okres 1 roku, a po upływie tego okresu zostają ograniczone do imienia i nazwiska.
Źródła danych
Jeżeli rezerwacja została dokonana bezpośrednio w Hotelu lub przez stronę internetową Hotelu, dane osobowe otrzymaliśmy bezpośrednio od osoby dokonującej rezerwacji. Jeżeli rezerwacja została dokonana w związku z opóźnionym lub odwołanym lotem, otrzymaliśmy dane od linii lotniczej lub pośrednika. Jeżeli dokonano rezerwacji przez pośrednika (lub platformę rezerwacyjną), otrzymaliśmy dane od tego pośrednika.
Odbiorcy danych
Dane mogą być udostępnione podmiotom przetwarzającym na zlecenie i w imieniu Administratora w celu świadczenia usług niezbędnych do wykonania umowy przez Administratora, takich jak usługi informatyczne (np. hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych), usługi księgowe, usługi prawne, usługi pocztowe itp. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.
Jeżeli rezerwacja została dokonana w związku z odwołanym lub opóźnionym lotem za pośrednictwem linii lotniczej lub agenta, możemy przekazać Twoje imię i nazwisko agentowi rozliczającemu rezerwację w celu rozliczenia płatności.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. jeśli dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody – cofnięcia tej zgody;
3. sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych;
4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku wątpliwości co do prawidłowości danych lub zasadności ich przetwarzania;
5. usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie;
6. wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu
Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.
Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Nie planujemy przekazywania Państwa danych do Państw trzecich.
___________________
Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych w korespondencji elektronicznej.
Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Koncept 2000 + Sp. z o.o. Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (02-148) przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 24.
O nr NIP 5223091597.
Z administratorem danych można skontaktować się za pomocą maila pod adresem: ado@airporthotel.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu umożliwienia kontaktu z nami za pomocą poczty elektronicznej oraz podejmowanie kontaktu z adresatami wiadomości, dokumentowania dokonywanych ustaleń, przyjmowania pism, zgłoszeń i wniosków.
Podstawą przetwarzania danych w tym zakresie jest uzasadniony cel administratora danych (art. 6 ust. 1 pkt f RODO).
Kategorie danych
Przetwarzane będą następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, zajmowane stanowisko lub pełniona funkcja, numer telefonu.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do prowadzenia korespondencji.
Okres przetwarzania danych
Dane osobowe zawarte w korespondencji e-mail będą przetwarzane przez okres współpracy lub prowadzenia korespondencji, a po jej zakończeniu mogą być archiwizowane na serwerach Administratora.
Odbiorcy danych
Dane mogą być udostępnione podmiotom przetwarzającym na zlecenie i w imieniu Administratora w celu świadczenia usług na rzecz Administratora, takich jak usługi informatyczne (np. hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych), usługi księgowe, usługi prawne itp.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. jeśli dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody – cofnięcia tej zgody;
3. sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych;
4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku wątpliwości co do prawidłowości danych lub zasadności ich przetwarzania;
5. usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie;
6. wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu
Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.
Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Nie planujemy przekazywania Państwa danych do Państw trzecich.
Airport Hotel Okęcie
T: +48 22 456 80 00 E: rezerwacja@airporthotel.pl