REGULAMIN AIRPORT HOTEL OKĘCIE
Drodzy Goście, w trosce o Państwa bezpieczeństwo i komfort prosimy o zapoznanie się z niniejszym Regulaminem.
Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez potwierdzenie rezerwacji lub inną czynność, która może zostać uznana jako zawarcie umowy. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby, które przebywają na terenie Airport Hotel Okęcie i jest dostępny w Recepcji Hotelu oraz w każdym pokoju hotelowym w postaci QR kodu.
Podmiotem prowadzącym Hotel jest spółka KONCEPT 2000 +Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą i adresem w Warszawie, kod pocztowy 02-148 przy ul. Komitetu Obrony Robotników 24, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000677015 NIP 5223091597.
§ 1
Doba hotelowa, rezerwacje i meldunek
1. Pokój wynajmowany jest na doby. Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu, najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
2. Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do godz. 12:00 dnia następnego.
3. Zameldowanie w hotelu odbywa się na podstawie okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem bądź okazania swoich danych osobowych na portalu mObywatel.
4. Gość hotelowy ma obowiązek okazać oryginał dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podać występujące w nim dane konieczne do wykonania usługi – w tym między innymi: imiona, nazwisko, adres zameldowania, numer dokumentu tożsamości.
Podanie tych informacji jest konieczne do zameldowania w Hotelu.
5. W przypadku meldunku Gościa hotelowego z małoletnim - ma on obowiązek okazać dokument tożsamości małoletniego (lub inny dokument potwierdzający jego tożsamość oraz wiek) oraz pisemną zgodę opiekuna prawnego (jeśli małoletni nie jest prawnym dzieckiem osoby meldującej się w hotelu).
6. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu pre-autoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za część lub cały pobyt, a także dokonania weryfikacji karty kredytowej podanej jakogwarancja rezerwacji w terminie 7 dni przed datą planowanego przyjazdu Gościa.
7. Potwierdzenie rezerwacji stanowi dokument zawarcia umowy pomiędzy Gościem i Hotelem.
8. Wcześniejsze zameldowanie (przed godz. 12:00) jest możliwe w miarę dostępności pokoi. Opłata za wcześniejsze zameldowanie wynosi 80,00 zł.
9. Hotel obciąża Gościa opłatą za pełną dobę hotelową jeżeli:
a) Gość rezygnuje z pobytu w czasie trwania doby hotelowej;
b) Gość nie odwoła rezerwacji pokoju w terminie do godziny 16:00 w dniu przyjazdu;
c) Gość nie dotrze w zaplanowanym terminie do Hotelu.
§ 2
Przedłużenie pobytu
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przyjęcia rezerwacji, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Życzenie przedłużenia pobytu Hotel uwzględni w miarę dostępnych pokoi.
2. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa poza okres wskazany w dniu przyjęcia w sytuacji, gdy Gość nie dokonał pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu lub w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu Hotelu.
3. Przedłużenie pobytu ponad dobę hotelową związane z brakiem opuszczenia pokoju, po przekroczeniu godz. 12:00, jest dodatkowo płatne w kwocie 80 zł, jeżeli Gość opuści pokój do godz. 18:00. Po godz. 18:00 Gość zostanie obciążony kwotą za dodatkową dobę hotelową (zgodnie z obowiązującą ceną dnia).
§ 3
Warunki pobytu Gościa oraz odwiedzających go osób w Hotelu
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
2. Osoby niezameldowane w Hotelu mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym od godz. 10:00 do godz. 22:00.
3. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który:
a) podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Airport Hotel Okęcie, wyrządzając szkodę na mieniu hotelowym lub na mieniu innych Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w Hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Hotelu;
b) w chwili zameldowania jest w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych używek,
c) zachowuje się w sposób agresywny lub znajduje się w stanie wskazującym na działanie substancji psychoaktywnych.
§ 4
Usługi świadczone przez Hotel
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w Recepcji, co umożliwi Hotelowi niezwłoczną reakcję.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
a) warunki pełnego i niezakłóconego wypoczynku Gościa,
b) bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
c) profesjonalną i miłą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
d) sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę lub takie życzenie,
e) sprawną pod względem technicznym usługę. W przypadku wystąpienia usterek, które nie mogą być usunięte, Hotel dołoży wszelkich starań, by w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
§ 5
Usługi dodatkowe świadczone przez Hotel
1. Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a) udzielanie informacji związanych z podróżą i pobytem,
b) budzenie o oznaczonej godzinie,
c) przechowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu,
d) przechowanie bagażu Gościa, który jest zarejestrowany w hotelu lub posiada rezerwację w hotelu.
e) transfer na Lotnisko oraz z Lotniska Chopina w godzinach i zgodnie z zasadami określonymi w Rozkładzie Jazdy Shuttle Busa (rozkład jazdy dostępny jest w Recepcji).
§ 6
Odpowiedzialność Hotelu
1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej. Wszystkie przypadki kradzieży zostaną zgłoszone na Policję.
2. Gość powinien zawiadomić Recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową, artystyczną lub sentymentalną wyłącznie, jeżeli przedmioty te zostały przekazane na przechowanie do depozytu w Recepcji.
4. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do Hotelowego depozytu przedmiotów o dużej wartości oraz znacznych kwot pieniężnych, które przekraczają możliwości Hotelu odnośnie ich przechowania w depozycie.
5. W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z art. 849 Kodeksu cywilnego.
6. Za rzeczy pozostawione w pokoju hotelowym, a niezabezpieczone w sejfie, Hotel odpowiada jedynie na warunkach i zasadach określonych w § 6 ust.1 Regulaminu.
7. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie/utratę samochodu lub innego pojazdu Gościa, przedmiotów i żywych zwierząt w nim pozostawionych.
§ 7
Odpowiedzialność Gościa
1. Na terenie Hotelu dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
2. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.
3. Osoby nieletnie nie mogą się rejestrować bez obecności i potwierdzonej rejestracji osoby dorosłej–opiekuna prawnego.
4. Osoby nieletnie nie mogą przebywać w hotelu bez opiekuna prawnego.
5. Nieletni do 13 roku życia mogą używać wind hotelowych tylko pod opieką osób dorosłych.
6. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób lub osób odwiedzających te ostatnie. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.Niezależnie od cennika hotel zastrzega sobie prawo do indywidualnej i odrębnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.
7. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowanie się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.
8. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor i radio, zgasić światło, zamknąć
krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.
9. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w razie opóźnienia się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności
za świadczone usługi.
§ 8
Cisza nocna
1. W pokojach hotelowych obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego.
2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
§ 9
Postanowienia dodatkowe
1. Karta Gościa jest dokumentem zameldowania w Hotelu.
2. Recepcja hotelowa wydaje Kartę-klucz na podstawie dokumentu tożsamości Gościa.
3. W przypadku zagubienia Karty-klucza Recepcja wydaje jego duplikat na podstawie dokumentu tożsamości Gościa zameldowanego w danym pokoju.
4. Usługi dodatkowe (np. gastronomiczne) mogą obciążać rachunek Gościa i być uregulowane przy wymeldowaniu pod warunkiemb ustanowienia gwarancji płatności w formie pre-autoryzacji karty kredytowej lub depozytu w gotówce.
§ 10
Zakaz palenia
1. W pokojach hotelowych obowiązuje całkowity zakaz paleniawyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych.
2. Papierosy i inne produkty tytoniowe można palić wyłącznie w miejscach wyznaczonych i oznakowanych.
3. W przypadku stwierdzenia palenia wyrobów tytoniowych w pokoju zostaną naliczone koszty odświeżenia pokoju w wysokości 500 zł.
§ 11
Zwrot rzeczy pozostawionych przez Gościa
1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przezwyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt w wypadku wyraźnej prośby/dyspozycjiGościa.
W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa teprzedmioty przez 3 miesiące, a następnie ulegną one kasacji.
§ 12
Obecność zwierząt
1. Airport Hotel Okęcie akceptuje obecność zwierząt. Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę.
2. Pobyt zwierzęcia jest dodatkowo płatny w kwocie 90 zł za dobę za jedno zwierzę.
3. W miejscach ogólnodostępnych zwierzęta należy trzymać na smyczy oraz w kagańcu.
4. Szczegółowe zasady pobytu zwierząt w Hotelu opisane zostały w odrębnym regulaminie.
§ 13
Reklamacje
1.Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszystkie reklamacje można składać w recepcji lub pisząc na adres email: rezerwacja@airporthotel.pl
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień.
****
Dziękujemy za zapoznanie się treścią Regulaminu. Wysoko cenimy Państwa współpracę w przestrzeganiu jego zapisów, co ma służyć zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu wszystkim Gościom.
Airport Hotel Okęcie
T: +48 22 456 80 00 E: rezerwacja@airporthotel.pl