IV edycja Lifestyle After Hours

22 /03/ 2018 Autor: Agata Majcher | Brand Manager

Niezmiennie inspirujemy do zmian…

Spotkania z cyklu Lifestyle After Hours stały się wizytówką Airport Hotel Okęcie. Pulsują energią, elegancją i dobrym stylem. Są  zaproszeniem do wyjątkowej przestrzeni biznesu, kultury, rozwoju osobistego, relacji, edukacji oraz nowości, pierwotnie dedykowane kobietom, a ostatnio coraz mocniej przyciągające mężczyzn – osoby ciekawe świata, poszukujące nowych możliwości, świadomie kształtujące swoje życie, wizerunek profesjonalny i prywatny. Naszym celem, niezmiennie, jest inspirowanie do zmian we wszystkich obszarach życia. W godzinach wieczornych 8 marca br. zorganizowaliśmy już 4. edycję Lifestyle After Hours. Tematem przewodnim była, jak zawsze, kobiecość i ukłon w jej stronę, tym bardziej, że spotkaliśmy się, by wspólnie świętować Dzień Kobiet i nadchodzącą wiosnę. Stąd tytuł tej edycji: Piękna. Świadoma. Uskrzydlona…

Pozyskaliśmy do współpracy partnerów, którzy zapewnili spotkaniu wyjątkową wartość merytoryczną i artystyczną, zadbali o rozwiązania techniczne, popularyzację eventu w przestrzeni medialnej, przygotowali stoiska, na których goście mogli zapoznać się z ofertami (Centrum Wellness Airport Hotel Okęcie, Estera Bartnicka, Gemlord, Grupa Sterion / Waterman & ParkerHögl, Spicco Su Misura) oraz przekazali atrakcyjne nagrody do loterii wizytówkowej. Na program złożyły się prezentacje: kuchni autorskiej i live cooking w wykonaniu szefów kuchni i cukierni Airport Hotel Okęcie, pokaz mody Gabrieli Hezner – suknie z kolekcji Arytmia Czasu & Night Escape, pokaz taneczny Kingi Malewskiej i tancerki na pointach z grupy Show Burlesque Dance, najnowsze trendy w makijażu permanentnym przedstawione przez kosmetologa Esterę Bartnicką, wiosenna kolekcja butów austriackiej marki Högl, prezentacja luksusowej kolekcji biżuterii z pereł marki Gemlord, świat męskich garniturów Spicco Su Misura, legendarne pióra wieczne Parker i Waterman oraz budząca duże emocje loteria wizytówkowa. 

Event miał bardzo dobrą dynamikę, sprzyjał nawiązaniu nowych relacji międzyludzkich i biznesowych, wzmocnił rozpoznawalność prezentujących się marek. O smaki wieczoru zadbali szefowie kuchni i cukierni Airport Hotel Okęcie. Wydarzenie zebrało bardzo dobre recenzje od gości, co zawdzięczamy wszystkim naszym partnerom. Na zakończenie wieczoru wychodzące Panie, zgodnie z tradycją Dnia Kobiet, otrzymały piękne tulipany, niosące świeżość wiosny, a ufundowane przez Pawła Gocę z Creative Events. Męskie prowadzenie zapewnił Grzegorz Czepułkowski – konferansjer, aktor, prezenter telewizyjny, autor bloga Mr Mature, w którym przybliża świat mody, stylu i rozrywki, zarówno od strony klasyki, jak i nowoczesności (mrmature.pl).

Organizatorzy: Airport Hotel Okęcie, Mr Mature, Creative Events, Restauracja Polska, Czekolada Café, Aviator Bar & Lounge, Centrum Wellness
Partnerzy: Gabriela Hezner, Show Burlesque Dance, Estera Bartnicka, Högl, Gemlord, Spicco Su Misura, Work Room, Grupa Sterion, Forever Living Products, Arbonne
Patronat Medialny: Flesz.News, Radio Kolor, Mr Mature, Print Media 24, Przeambitni.pl 
Sponorzy loterii: Airport Hotel Okęcie, Arbonne, Estera Bartnicka, Forever Living Products, Gabriela Hezner, Grupa Sterion, Högl, Kinga Malewska, Madame Justine, Spicco Su Misura, Work Room

Fot.: Kreatyw! Media / www.kreatyw-media.pl

Pokaż na mapie
Newsletter
Bądź zawsze na bieżąco z najnowszymi promocjami i wydarzeniami!
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij