MISJA AIRPORT HOTEL OKĘCIE
Jako lider gościnności dbamy o wielopłaszczyznowy rozwój. Z poczuciem odpowiedzialności oferujemy produkty i usługi o unikatowej wartości i wspólnie tworzymy miejsce, w którym każdy człowiek czuje swoją wyjątkowość oraz odnajduje przyjazną przestrzeń.

JAKOŚĆ
Priorytetem dla nas jest zadowolenie i zdobycie zaufania Gości. Dbamy o zdrowe i estetycznie podane jedzenie, doskonały stan techniczny budynków, wyposażenia oraz profesjonalną obsługę.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Dobrze znamy nasz produkt, jesteśmy przygotowani do pracy, kończymy rozpoczęte zadania, bierzemy za siebie odpowiedzialność, wspierając się wzajemnie i na czas wywiązując z zadań i obietnic.

PASJA
Działamy z entuzjazmem i pełnym zaangażowaniem. Kochamy to, co robimy.

PROAKTYWNOŚĆ
Na bazie obserwacji oraz doświadczenia prognozujemy przyszłość, wychodzimy z inicjatywą i działamy, wyprzedzamy myśli i oczekiwania Gościa.

UCZCIWOŚĆ
Cechuje nas szczerość, otwartość i rzetelność. Potrafimy przyznać komuś rację i samemu przyznać się do błędu.

UNIKALNA ATMOSFERA
Tworzymy hotel z duszą, z ciepłą, przyjazną i serdeczną atmosferą.

ZAUFANIE
Szanujemy prywatność, dotrzymujemy słowa i dbamy o poufność danych. Przestrzegamy ustalonych zasad, standardów pracy i postępowania, zachowując prawo do otwartej komunikacji.

ZWINNOŚĆ
Przewidujemy i reagujemy w sposób szybki na zmiany, kreując rynkowe trendy i odpowiadając na indywidualne potrzeby Gościa. Jako menedżerowie potrafimy zarządzać tak, by tworzyć zwinne i samodzielne zespoły.

CIĄGŁY ROZWÓJ
Inwestujemy w Organizację i rozwój pracowników. Wydobywamy potencjał ze współpracowników, odkrywamy i wspieramy rozwój talentów. Dzielimy się wiedzą, co pozwala nam podnosić jakość oferty oraz usług. Poprzez rozwój osobisty doskonalimy się w relacjach.

KREATYWNOŚĆ
Ciągle poszukujemy inspiracji, by zaskakiwać Gościa oryginalnymi rozwiązaniami.

BEZPIECZEŃSTWO
Tworzymy stabilne środowisko pracy. Dbamy o bezpieczeństwo Gości, zapewniając komfort psychiczny i dbając o ich mienie.

SZACUNEK
Pracujemy w firmie wielokulturowej. Jesteśmy tolerancyjni dla wszystkich osób, ich poglądów i stylu bycia, przestrzegając jednocześnie standardów pracy i kultury organizacji. W relacjach kierujemy się empatią i życzliwością.